網頁

2007年10月17日 星期三

克羅地亞一

……第四天,離開匈牙利向克羅地亞進發,早上還有點雨,沿途經過的都是植林區、一大遍無人跡的粟米田、向日葵花田及一些小型葡萄園。



出境很方便,關員上車收晒我哋o既護照後下車,蓋好章再發還番俾我哋就ok,到入境時,直情連印都不駛cup,就可以直接開車駛過邊境!



於邊境小休站換了小小當地貨幣《€1= 7.1C a》,原來克羅地亞仲未入歐盟o架!







到達札格勒布已經係晏晝,又係食飯時候。













食飽喇,開始消耗體力了,先往上城區走。

途經還願小教堂,佢係被火燒毁大部份地方後,發現剩番落嚟嘅祭壇無受到波及,認為是神蹟,所以得以保存下來。






上到山頂就是國會大廈、總統府及聖瑪可教堂的所在地。可惜教堂頂在維修,不能影到它用馬賽克砌出來完整的新舊國旗。








接著便再到聖史提芬大教堂及回到下城區的英雄廣場。












……待續

5 則留言:

  1. 小妹:
      克羅她亞對我是比較新鮮好奇,除了在書本及網上的資料,對這個國家確實認識不深,從妳的相片看到扎格勒布都很繁榮,建築物外形鮮明有特式,若能夠入內參觀一定十分有趣;我發覺東歐的教堂瓦頂,都喜用馬賽克砌出各式圖按、國徽,遠遠以吸引一眾目光,辨別到教堂的位置。
    Diy

    回覆刪除
  2. TO: 路霸
    係呀,因為克羅地亞的建築是以巴洛克風格為主,特式是:他們會很用心思為建築物外牆粉飾得美輪美奐,獨一無異的,並掃上鮮艷的油漆及加插很多雕飾於牆身,窗框上,露台、柱及樑上,甚至屋頂呢!
    而馬賽克呢!即係砌磚仔,我好鍾意o架!第一,他們要花心機去砌,第二,馬賽克的色彩是歷久不退,可永遠保存不變。

    回覆刪除
  3. 個LUNCH好唔錯喎....
    [版主回覆10/23/2007 22:50:00]係呀!個沙律及布甸我最鐘意 !

    回覆刪除
  4. 小妹網友,你唔cup印,個passport冇左呢個地方入境紀錄??呢個印,都屬於紀念品呀!!!
    [版主回覆11/04/2007 22:51:00]無錯係,之不過最重要嘅記錄都印到腦海裡!

    回覆刪除
  5. 行程一樣, 不過我同你就相反方向行.
    [版主回覆05/13/2013 22:48:30]是的,時間也差了六年……

    回覆刪除