網頁

2007年10月18日 星期四

克羅地亞三

第五天喇,我哋今日去遠足,要坐成3個鐘先到俗稱十六湖的境點,而佢嘅正確名稱係【普箂維斯國家公園】,於1979年已被立入為世界文化遺產喇!



十六湖的全景圖。



我哋先享用美味的午餐,然後先開始行,坐吓車、坐吓船、行行企企等齊人,全程大約花了四個幾鐘。





餐廰內有個很大的烤爐,可用來烤羔羊或乳豬…或者…人??








起程喇!我哋就係行紅色線呢段路程!






跟路牌嘅指示,我哋係先去坐車然後再坐船。








落車後,就開始行上、行落喇!鴨鴨唔怕餓,因為有好多魚囉。
















上船喇!每船限坐100人咋!












呢度有個大山窿。












終於行完,可以返到上車坐吓喇!司機係架車度都等到傻咗,我哋同導遊就行到跛咗。



由於我哋行得太耐,所以司機要加快車程向邊境進發,我們離開邊境很容易,但進入斯洛文尼亞時,就要在車上等了差不多大半粒鐘,然後要排隊落車入海關cup印才完成入境手續。



過境後,還要坐個幾鐘才返到酒店,十點幾先喺酒店Canteen食宵夜晚餐,太倦了,完全沒有胃口,只想快些沖涼瞓覺豬。

……待續

3 則留言:

  1. 小妹:
    原來妳今次行程有去十六湖區,早前有多位網友劣評此景點,看了妳的湖區照片,與我看過的章程宣傳相差不多,湖清山秀,景致優美,我想是不同季節之差別吧!
    Diy

    回覆刪除
  2. 小妹, 克羅地亞的生活指數高嗎?
    [版主回覆10/19/2007 23:08:00]於超市及百貸公司,見到一般民生用品價格不算高,但消費品就較高!

    回覆刪除
  3. 全日車程都唔少喎~依道D風景都好靚~原來仲會有咁多人
    [版主回覆10/23/2007 22:59:00]行緊嗰時都唔係好覺,可能分散咗D人,但一到坐車坐船,就會見到一大堆人,裡面當然有佢地當地人及嚟自不同國家的遊人,好似我哋咪係其中一份子囉!

    回覆刪除