網頁

2007年10月14日 星期日

匈牙利之六

第三天上車前,本後想再到酒店後的超市買『水』,但因為係國慶,竟然休息?!唯有係佢旁邊的士多店,用大約€1.x三支的價錢買了半打1.5lit的礦泉水,但都比起遊客區平,遊客區要€1~1.5先買到一支0.5lit的『水』。捧D『水』返上車時,D團友都望吓望吓,覺得我哋好怪,點解要買咁多『水』。哈哈!過咗幾日,佢地咪又好似我哋咁,週圍搵『水』買囉,係我哋有先機啫!

一早出發,坐了兩小時車直入【巴拉頓湖區】:她是歐洲第一大湖,亦當地人渡假勝地,和玩水上活動的地點,從山腳經過一列的手信店舖往山上行,居高臨下看到一望無際的湖,可惜陽光未能把湖面上的薄霧驅散,景觀不太理想。







山丘上的修道院。








及一些上居下舖的小屋。


















午餐位於【巴達干尼】區的一間小型酒莊內,此地區佈滿不同的酒莊,各自種植自家的葡萄及釀造自家品牌的紅、白酒,而當地人或遊客就會於假期時駕車來買佳釀及順道午膳。
酒窖內,佈滿著千年塵。






酒窖主人與導遊。




爬上大酒桶取酒給我們試






午飯有湯、椰菜包牛肉薯仔飯《味道不錯》、甜品是肉桂蘋果批《蘋果批乃東歐人地道的甜品》,還有Live Band音樂伴奏呢!





※特別加插節目:行雷、落大雨、仲落埋冰雹添!一粒粒,好似手指頭咁,叮叮咚咚打在屋簷及車頂,基於安全理由,我們要等至完全停止落雹才能離開,導遊說:因為佢地呢度係內陸地區性氣候,所以經常都會落雹,唔係一件特別事嚟。




2 則留言:

  1. 本身無每日包一支水嗎~你又無煲水?
    日日都要買嗎~撞正國慶好似~好多地方都放假or唔比入
    [版主回覆10/17/2007 23:13:00]TO: Yanomi
    個團本身無『水』供應的,我哋晚上有煲水沖茶飲的 ,但因為佢地D水係地下水,有好多白色的礦物沉或浮响水面,所以白天就飲响超市買嗰D『水』,我哋都係買咗三次之嘛,第一次買了一支,第二次同第三次就分別買了半打!啱啱好飲晒就回程喇!

    回覆刪除
  2. 小妹網友:我都係帶左水煲去,我唔得飲咁多冷水,氣溫已經低,在途中再飲冷水,身體會更加凍..年紀大呢!!
    [版主回覆11/04/2007 22:59:00]我就唔習慣飲水喉水,所以要水,熱水煲留嚟响酒店沖茶飲。

    回覆刪除