網頁

2007年10月24日 星期三

薩爾斯堡三

……新舊城連接著兩道一左、一右的橋,係舊城河邊有著一列長長的攤檔,擺賣著一些自家製:手飾、家用品、擺設等等……或其他國家的產品:非洲的鼓、澳洲回力標、外國小吃等……。



對岸新城區內的酒店。




新城區建築。






於舊城區河邊擺賣的物品。












舊城區建築物。




由第一檔行到最尾嗰檔,影番去前面,又幾得意!








晚飯於舊城區內吃中國餐,水準相當好,閒談下發覺原來是香港人開設的,除了我哋個團,還撞到日本仔團都喺到食飯添!之後就坐車返咗去一間標著四星的,但感覺上似三星的酒店。



p.s 原來在歐洲地區內大部份的休息站,都係分別由兩間大規模的公司作連鎖經營的,除提供洗手間外,還有餐飲部及小賣部,已美食看來亦很吸引。

歐洲嘅咖啡一點也不好喝,沒一點味道,原因係佢地飲咖啡好似飲水咁,一日會飲好多杯,所以D咖啡不會沖得太濃!

2 則留言:

  1. 小妹:
       舊城區這間由香港人經營的中國菜館,我兩次到薩爾斯堡都是在這處吃飯的,出品水準很好,又有老火湯及炒菜供應,我當日的團友可能思鄉情意結,另外點又了干炒牛河及星洲炒米等多款港式菜享用;看了妳的網誌後,令我回想當日的旅程還歷歷在目。
    Diy
    [版主回覆10/24/2007 23:35:00]我哋去嗰間叫"袁",响橫街入面,唔知係咪您嗰間呢?!連日本團都响到食飯,於外國地方吃中國菜,此處水準確是不錯的。
    你去咗兩次,都係同朋友去?應該所有景點都無遺漏啦!咁您有冇坐纜車上去山上城堡呀?

    回覆刪除
  2. 小妹:
     無留意那間中餐館的名字,它亦是在橫街的二樓,我想應該是同一間,感覺很有港式味道的;另外倫敦唐人街的飲茶亦很好,但價錢是香港的四倍,太昂貴了!
    真是可惜!第一次是冬季去的,當日剛巧暫停登山 纜車服務,與妳一樣只有行上城堡去;最近這次因時間不足,亦無再上去了。
    Diy
    [版主回覆10/28/2007 11:28:00]其實喺外國要吃唐餐,價錢一定貴,古語云:『人離鄉賤,物離鄉貴吖嘛。』 英磅而家咁貴,飲茶可能係好奢侈嘅聚會。

    回覆刪除