網頁

2007年10月23日 星期二

薩爾斯堡一

……陽光充沛天氣非常好的第八天,我哋從【維娜】坐咗三個幾鐘頭車向【薩爾斯堡】進發。此地區是古時鹽礦的所在地,曾是一個非常富貴繁華的城市,因當時的鹽與黃金同值。

於小休站稍息,對面山坡上有零散的小屋,結集了小型村莊。




途中領隊為了幫我們解悶,特意在車上播影『仙樂飄飄處處聞』的錄影帶俾我哋睇,原因喺全套片嘅外境都係喺薩爾斯堡拍攝的。

午飯前才到達,先往新城區內的『米拉貝爾花園』拍照:此花園大宅建於1606年,為當時大主教用嚟金屋捉藏嬌的所在地。現在已成為博物館及當地結婚禮堂及拍攝結婚照的場地,有噴水池及隨季節轉換的花圃。














我頭上的一片天!




嗡…嗡…嗡…到處都見到蜜蜂努力地採花蜜!相中已有兩隻喇!




午飯吃吉列豬扒,好大塊!但比起大X樂好味好多,可能肚餓啦!一點也不覺膩,我就成塊食晒!







食飽咗梗要行吓啦!先到舊市政廳、大教當廣場及莫札特出生及小時的居所,再漫步於舊城區左穿右插。



莫札特幼時的居所,當時佢住喺三樓,即打開咗窗嗰間。 




攝於格特來第街。




街頭賣藝者。




左穿右插下發現的攤檔。




有興趣的話,亦可僱用馬車載你遊城半小時,好似話每人要俾€30,要這麼貴嗎?!









於廣場上望向山上的城堡,左手邊有一個很大的金球,球上面有一個人像,但不知道是藝術品或是另有用意!






……待續




1 則留言:

  1. 小妹:
      真巧合我第一次到薩爾斯堡途中,導遊亦是播放這套經典電影,但他不是怕我們旅途沉悶,而是他患了大感冒病,趁機休息一下,團友亦很體諒他。
    Diy
    [版主回覆10/24/2007 23:27:00]我估所有到薩爾斯堡的行程中,都會播放此套經典名片呢!

    回覆刪除