網頁

2007年10月21日 星期日

斯洛文尼亞二

……第六日早上參觀完鐘乳洞後,離開時,雨勢頗大,雖然有帶遮,但都非常狼狽。

午飯過後,便往市內觀光,先見識了出名的三道橋及龍橋,前者的橋是古人建築來給當時的人民使用,但後來發覺不夠應用,便在旁邊加建第二道橋,如是者第三道橋亦是這樣出現了,後者的橋頭位置因安放了生動的飛龍雕刻,所以得名。

而在橋的附近,其實有不少的攤檔,可惜亦因下雨關係,都收檔了。全市的街道都是舖著一塊塊大小相約的石磚,這些都是從古時留存至今的。








到處可見的巴洛克建築風格,意思是指房屋的外牆都極盡心思,粉飾得美侖美奐,掃上鮮艷的顏色,在樑、柱、窗框及屋頂加上各種雕刻作裝飾,我覺得極像一件奶油蛋糕啊!
















酒吧外的果仁販買機,€1有交易。




p.s 街上總是佈滿大大小小的咖啡茶座,無論晴天、陰天、下雨,總有形形式式的人一枱枱的坐著聊天、談生恴?感覺無拘無束,一派悠然自得。
估不到在小小的市中心,亦見到H&MZARABATA、麥當奴的踪影,時裝店的價錢跟香港差不多,而BATA店內出售的鞋子,平均每對差不多要一百元歐羅。

我哋酒店有
SUNA設備,見返到酒店仲早,咪試吓問囉!點知原來全酒店只得一間SUNA房,仲要預早30分鐘前book嘅,因為要預時間俾酒店,幫你加熱個SUNA房先可以俾你去焗,由酒店職員帶領下,先用鎖匙卡開門俾我哋入內,然後交低鎖匙卡俾我哋佢就離開喇,原來入面仲有度門,不過呢度門就無鎖嘅,房入面有兩個淋浴間,有幾張沙灘椅俾你可以瞓响度休息,跟住就係一間SUNA房,成間房大約有二佰呎啦,真係自成一角!


1 則留言:

  1. 其實成個行程既時間~算唔算好緊接
    我感覺都幾急咁呢~
    [版主回覆10/23/2007 23:08:00]其實都唔緊接,係好悠閒嘅,一D都唔趕,通常都係朝早去咗景點,午飯過後有幾粒鐘俾您左逛右逛,然後再集合去食飯,跟住返酒店囉!
    係有D車程要坐成三個幾鐘,但途中有休息站,都OK吖!只係離開『克羅地亞』進入『斯洛文尼亞』嗰晚夜咗D遮囉。
    又可能我將資料濃縮咗,令你覺得好趕啦!

    回覆刪除