網頁

2007年10月28日 星期日

古姆洛夫一

行程走了一半多D,心情開始有點忐忑不安,心想著回家的日子不遠了,但又不想旅程終結!?不想返港!?

話咁快就過咗境,於小休站稍作停頓及兌換些〝克郎〞(1=25.1Kc)後,便繼續車程。

今天將會到達捷克的【古姆洛夫】,並會入住該城堡區內的酒店。此城區已於1992年被定為世界文化遺產,受到保護,不能加建或拆毁任何建築。

進入下城區內,沿路見到嘅建築都係兩、三層高左右,大部份都以波希米亞的風格設計,所見的景物都有著濃濃的古舊味道,好像時光倒流一樣。城內亦有很多一幢幢的〝Penison(或稱民宿的旅館),方便旅遊人仕留宿,其實除了遊人之外,亦有當地居民,早上出城返工,至晚上才回來。











在一間仿古的餐廳內午餐。






主菜係食燒豬扒,即燒即食,新鮮。








甜品是吉士撻(ok)及西莓撻(好酸呀)各一個。




接著走到瞭望台花園,俯覽全城風景。












登上舊城堡壘,簡直係一所小皇宮,並設有舞台,可接待嘉賓欣賞舞台劇,更有先進可更換佈景的滑輪裝置。






宴會廳設在廚房的盡頭,廚師只需通過一條空中走廊,就可把熱辣辣的美食即時傳送到宴會廳。

城堡花園的牆上,有一個古時日規,以夏令時間來計算的,非常準噃!




我哋間酒店都靚唔靚o架?粉黃色的外牆,三層高,每間房的風景及座向地不同,有些向天井,有些向大街、小巷、我哋呢就向著兩幢棄置咗的房屋。大堂有一部可上網的電腦,可以借用,不收費的。




……待續

3 則留言:

  1. 小妹:
       我當日亦是在這傳统餐廳用饍,又是吃煎豬扒,甜品好像是蘋果批,餐廳二樓是小小博物館,展出昔日的單車及電單車等小型交通工具,都幾有趣味的;當日我都是住在同一酒店,內裡是最近才裝修過很新淨,每間房都是不同形狀的(領隊:事先聲明不要投訴),我參觀了所有團友的十多同房,最有特式是住頂樓的,房間是有天窗晚上可以看星的,浪漫死了!看妳的網誌又可回味當日的感覺了。
    Diy
    [版主回覆10/29/2007 23:07:00]我估呢間酒店應該係最好o架喇!我哋無團友住到呢間有天窗嘅房。真可惜!
    我又無留意有樓上噃,因為响個窿度食得好熱,只想快D食完出嚟。

    回覆刪除
  2. 去一個point又要換錢~真係有d煩
    不過依個地方既屋真係好靚好特別
    [版主回覆10/29/2007 23:17:00]其實只係响匈牙利、克羅地亞及捷克入境後才兌換€10、20散紙嚟旁身,起碼去廁所都有錢俾先,洗晒就走得。
    都唔夠我第一次去西歐時煩,先要喺香港換足五國貨幣袋住去,轉國家時,就要轉貨幣,攪到剩低好多硬幣添!

    回覆刪除
  3. 小妹網友,你的行程和我的真的不一樣,你是否跟勝x遊呢?佢個團係15天wor,點解你個團係10天呢
    [版主回覆11/04/2007 22:37:00]我跟Jetxxxx; 係14日團,不過因為我懶,到而家仲未post晒所有資料啫!其實還欠德國些少咋!

    回覆刪除