網頁

2007年9月13日 星期四

做按摩

唉!終於book了明晚做『推油按摩』了,連去旅行前前後後成個月都無做book o刺。很累呢!


我做o個隻是用香薰油作全身慢慢按摩兩粒鐘,有點似指壓,再聽著泰國音樂,真的舒服到唔記得自己在邊添!


每次我去親泰國,晚晚一定做泰式按摩和一定會做一次全套spa先覺得夠!但我不會返內地去,佢地做腳底呢!都仲可以,但全身按摩我就未遇到滿意的,做完之後感覺好似俾人打了一身。
有次去到日本,浸完溫泉出來,見到推拿,價錢是貴(但不太貴),我見對腳行得累,都幫襯咗,估不到手勢都幾好,個師傅仲話自己從上海來了日本已經五年了。


講到日本溫泉,我都啱o架,通常早返酒店的話,會第一時間去浸,然後才吃晚飯,跟住第二天起身又再浸多次,嘩咁就全日都精神,當然最好係凍天的時候啦!先在室內浸浸作熱身,然後到外面露天池再浸,我遇過飄雪的日子,真的很美,一片片的雪花在您頭上飄下來,但總沾不到您的,因雪花已在到達您頭頂之前已溶化了。


沒有留言:

張貼留言