網頁

2008年11月6日 星期四

立山黑部之旅~~第五天 (終結篇)

22 Oct 早上

晨早起床,再花時間好好地再享受一下溫泉之樂,要Say Goodbye 喇!真有點不有捨得呢!

從房間望向琵琶湖景,她是現今日本內最大的淡水湖,由於湖面呈琵琶狀,因而以此為名。




今早嘅天色帶點灰,沒有早前幾天咁晴朗……早餐過後,好歹都要往近在咫尺嘅琵琶湖邊走走,湖邊空氣清新,帶著青草氣味,離湖面不遠處有一大群水鴨在覓食,鳥鴉在草地上叫著Hello……煙霞為湖面加添一層輕紗,從湖邊的楓樹上摘下了紅葉幾片,是為使旅程添上美好的回憶……亦希望能為您帶回一份特別的手信。




開始住心齋橋出發,沿路天色依舊灰沉,是離愁??

導遊再三強調,我們必需在中午一點前返到集合地點出發往機場。

集合點就在此招牌下




連吃午飯共有兩小時,重點出擊,受托買FANCL,再逛UNIQLO+好好坐下來食個lunch,時間剛剛好……

於『不二家レストラン』內吃午飯,價錢不貴,漢堡扒蛋包飯¥1030,拿破倫意粉¥930,若想跟湯及冷熱飲+¥530,若想跟甜品及冷熱飲--都係+¥530,淨跟冷熱飲+¥320,如果怕唔夠飽--要加飯或加麵飽+¥200。




在返回集合點途中,雨開始下,起始是一點點、然後是狠狠地下起來,沒有兩傘的團友頗為狼狽……

到達機場,各團友包括導遊都在忙著處理各人的空運物品,包括有:急凍帶子、長腳蟹、毛蟹、牡丹蝦及其他手信零食,經導遊艱辛地為團友從新打包,把物品化零(碎)為整,至團友遂一往把行李寄艙……眼見滿頭大汗的導遊把地上的垃圾收拾妥當後,才推著自己的行李往寄艙去,從未見有如此賣力的導遊,所以回來後,我發了email給旅行社讚賞其今次的表現,不知其他團友有沒有這樣做呢?

我就係坐16:25嘅班機返港喇!




天空中醉人嘅黃昏日落景色,要謝謝坐於窗旁的團友代攝!




19:00到達香港國際機,至20:00才拖著行李連同三箱手信乘車回家,五日嘅行程就此結束,在寫blog期間,又一次的把自己帶回當日情境,是開心的延續!

如今必須要把心情收拾直至下一個旅程展開,下一次,仍然會先考慮到日本旅遊……

京都嘅嵐山風景、清水寺、金閣寺、銀閣寺、袛園;

箱根嘅小涌園溫泉、山上園景及蘆之湖嘅湖景;

北海道嘅旭川動物園、狐狸村、函館及小樽;

以上都是我渴望前往或再訪的地方……希望到時不須獨自啟程!





3 則留言:

  1. 買FANCL,它的價錢比香港平?? 你有冇買呀??
    心齋橋,那些舖好似仍未開呢??又係window shipping 啦.  
    [版主回覆11/06/2008 22:25:00]而家嘅兌換就無平,但人哋俾我嘅日圓係响$6.x時兌換,計落有八折囉!   雖然無平到,但我都有買佢隻Cleansing Oil 同防晒霜。
    "掘頓道"嘅食店就未開門,但心齋橋嘅商舖就開咗!
    我响UNIQLO都買咗件Cashmere V 領冷衫俾自己!
     請放心,我會响適當嘅時候對自己好D噃!

    回覆刪除
  2. Hello 閱覽過妳立山黑部五天之旅.我也樂在其中.
    去日本旅遊真的很開心的,多謝分享.
     
     
     
    [版主回覆11/07/2008 22:07:00]謝謝你的閱覽!

    回覆刪除
  3. 我今次完全冇時間shopping
    [版主回覆11/09/2008 22:25:00]之前唔係plan好有時間shopping嘅咩??

    回覆刪除