網頁

2008年8月4日 星期一

輕輕鬆鬆星期六的早上

話說好耐都無做按摩,心思思咪跟媽子返深圳試吓囉!


九點幾出發往旺角火車站,星期六早上,火車站人羣不算多……


大約個幾鐘便進入深圳,過境人潮需要排龍,但未至於打蛇餅,況且離開香港只需Scan指模,話都無咁快啦……到達深圳邊境,就要排隊過關,因為我無得Scan指模囉!不過都好快,亦見到好多小朋友隨父母回鄉探親……



雖然關員嘅嘴臉依然笑容欠奉,但總算輕易地過咗關,接著跟住媽子就直住羅湖城進發……原來而家不用行出地面,穿過地下通道就可以走到地鐵站、羅湖城、深圳火車站,我記得以前一出關口就好嚇人,因為外面滿佈閒人,問你要不要車、又要不要換錢、還有些會問你是否去醫院?? 恐佈呢!



於地底鑽出來,好好陽光呢!右手邊就係深圳火車站,所有北上嘅火車都由此出發……



呢個當然就係深圳邊境站啦!



我就係响呢間做咗四個鐘嘅香薰油按摩喇!連小費HK$250,比响香港真係抵喇,不過唔好用香港嘅同佢比,因為確實係一分錢一分貨……香港講享受,呢處講實際,佢地D手勢又真係OK嘅!



四個鐘好快就完咗喇!趁有少少時間,又一場上到嚟,梗要逛逛羅湖商業城啦!舖頭內所售嘅不外乎衣服、手袋鞋履、水晶玉石、手錶等……A貨店仍低調進行,先入店內查詢,再由店員帶你到樓上寫字樓兼貨倉看貨……我八掛聽到人哋講咋!


賣刺繡,有埋部織布機擺响到添!



逛了一會差不多五點,便與媽子到商場樓下大快活吃點東西,係香港大快活集團,不過全部都係深圳員工,總覺得有點不像樣……


小妹算術零蛋……你哋話食物嘅價錢相對香港係平、定貴呢??



休自了一會,便準備過關返香港喇!


呢度係深圳河,對面已經係香港喇……



回程都唔係好多人啫!不滿全列火車都滿座……



返到九龍灣已經成七點幾,適逢好安答夫婦放假,便相約了他們吃晚飯,連同姪仔女,一共六人……還要多得他們一早去等位呢!


當晚餸菜有:五味雞、梅醬一字排……


咸檸蒸烏頭……


鮑汁脆皮豆腐……



魚唇炆鵝掌……



蟹肉扒西蘭花……



紅酒燴牛仔骨……



仲有胡椒豬肚湯及美味蒸鬆糕……全部食清光,不過淨係食餸無食飯……



最後仲送埋煲得好靚嘅紅豆沙糖水,全檯人個個都食得好飽,埋單多謝$521……,連好安答都話抵,你估我哋喺邊度食呢?!


~~待續~~


 


5 則留言:

  1. 上午活動,行程都幾緊湊,

    五寶飯要人仔27元,同香港一樣咁貴.要HKD30.00左右.
    [版主回覆08/05/2008 22:34:00]你真係心水清,如果俾我計,計到天黑都未計到呢……

    回覆刪除
  2. 依日真係幾好節目喎~不過我好認同~一分錢一分貨
    我無返大陸架~所以完全唔知上面d野~哈哈
    [版主回覆08/05/2008 22:44:00]其實內地有D景點都值得一去嘅,好似九寨溝、北京故宮、雲南麗江呀、西安呀咁……從朋友影返嚟嘅相見到D風景都好靚o架!我將來都會一去嘅!

    回覆刪除
  3. 小妹:
    大榮華出哂名爆場,妳們都可以多次揾到位,真喺掂,
    !無食超人氣「豬油撈飯」。
    Diy
    [版主回覆08/05/2008 22:49:00]好彩咋!第一次同媽子食第一輪,五點幾到達攞到枱……今次係好安答夫婦用咗成兩粒鐘等返嚟o架!

    回覆刪除
  4. 節目安排幾好,有食有商場行,不過深圳就雜小小..
    [版主回覆08/06/2008 10:53:00]以前仲恐佈啦!而家好D喇,但此終自己都係小心D好……

    回覆刪除
  5. 咁啱既, 我地803-805又係上左SZ喎, 不過我地主力玩歡樂谷
    大快活價錢同HK差不多喎, 去酒樓食會抵D
    [版主回覆08/09/2008 23:09:00]咁係咪住深圳灣大酒店呀!仲有無民族文化村呀?? 想當年就曾經响度玩過、住過呢!

    回覆刪除