網頁

2008年8月5日 星期二

龜背灣

星期日,天晴,一早約好契仔嗲媽、及其家族、友人,前往龜背灣BBQ兼游水。

八點鐘已到集合地點,仲有時間可以嘆個麥當當早餐……




之後就係『加士居道勞資審裁處』坐 118 巴士過海……


然後於『柴灣道鯉魚門公園站』下車,接著係原站等 14 號巴士往『大潭龜背灣』下車……




我哋差不多九點半就到喇!原來係位於紅山半島旁邊……




落車之後,還要走一段路仔,最後落埋條樓梯……




……終於到喇!




多得背住鏡頭嗰兩位Aunt,晨運咁早就嚟到霸位,霸得有大樹遮蔭,梗有兩張石枱方便放置食物及杯碟用具……BBQ爐在最右方,唔駛慌被熱氣或煙火燻倒……




小妹:『契仔你一個人响度做乜野呀??』

契仔:『又未有得食,又無得游水住,咪睇吓個海先囉!』




前面就係救生員嘅瞭望亭,士多店等……洗手間及沖身地方喺相片右方,無入鏡噃……




呢隻就係載住我啦、契仔啦及契仔表姐出浮台嘅大海龜喇!多得佢、同埋多得拖住隻龜出去嘅一干人等,當然包括契仔嗲媽啦!




好彩契仔嗲連腳踏氣泵都帶埋嚟,否則都唔知點吹脹佢……




擾攘一輪,等到第三組人到達,我哋就開始燒雞翼、生蝦、元貝、豬扒、牛扒、煨粟米、各類香腸、各式丸子、各適其適……陸續第四及第五組人都已到達,食得差不多嘅我哋,便開始下海了,等其他後來者亦可以開始燒野食……




從浮台返來,作中場休息,大朋友竟然帶埋兩隻海胆返嚟……




忽然見到有如此安心嘅父母……BB女瞓得好甜呢!




查實此BB女嘅爸媽帶咗佢家姐出去玩水,淨係留底隻忠心嘅小狗响度看守住D財物及BB女,一睇就知只有外籍人仕先會咁做啦!




開心嘅時間過得特別快,玩到五點幾,大家都筋疲力盡,除咗大、小朋友外,終於要收拾行裝回程喇!




呢處係紅山半島隔離嘅豪宅,好似係大潭道一號掛!




差不多六點出到銅鑼灣,太陽仍掛在中天……




幸好星期一攞咗假,可以抖番吓……皮膚明顯深色咗,好彩揸咗太陽油,皮膚無晒傷……記得上次去泰國布吉,就係因為唔記得揸太陽油,一個早上,背脊及兩隻小腿就晒燶咗,紅卜卜一隻燒豬,但第二日仲要去鳥蛋島玩噃!同埋做SPA噃……真係有苦自己知喇!

4 則留言:

  1. 大家都係去港島附近,我就石澳,你就紅山半島.....haha
    個個星期都有家庭樂?個浮泡幾得意....hehe
    [版主回覆08/06/2008 10:58:00]平時少D,遇著契仔放暑假,佢地去郊遊時又肯帶埋我呢個大鄉里去,梗係奉陪啦!
    全靠呢隻大龜,我先可以去到浮台咋!

    回覆刪除
  2. 依日真係不錯喎~你都幾鐘意BBQ嗎
    好似已經去左2次~依次去龜背灣好似都幾遠
    不過D水都好ok喎~哈哈~辛苦晒隻水泡龜
    原來帶到咁多人出海~真係好似龜仙人呢
    係呀~果家人又會真係咁放心~果隻狗似玩狗多點
    唔知識唔識保護人咁喎~始終大狗or狼狗就放心好多
    [版主回覆08/06/2008 14:09:00]咁啱遇著契仔嗲媽有時間,咁咪一齊去玩吓囉!好幾年都無燒過野食,今年一次過補番數囉!

    回覆刪除
  3. 我都好耐冇呢類型的活動啦,我件泳衣都唔知去左邊lu.
    [版主回覆08/06/2008 14:16:00]唔緊要,即刻走去買件新嘅,仲有呢……我哋興响件泳衣上面加多件T-恤,用嚟遮住D豬腩肉呀!

    回覆刪除
  4. 我都好耐無游水,我自己都有肚腩仔,可能一出海已經沉入海底
    [版主回覆08/07/2008 21:54:00]有個肚腩咪唔驚沉囉,一定浮o架!唔駛驚!

    回覆刪除