網頁

2008年8月25日 星期一

『絕密公佈』,如有雷同,實屬巧合!



在過去的一個星期,我心情反反覆覆的,為著一件未完結嘅事困擾著,使到我忐忑不安、情緒低落、心緒不寧、坐立不安、心情煩燥……


每一晚我都期待著一個答案,但『他』每一日都使我失望,我嘗試追問過,但答案空泛……不得要領,明白『他』亦有難處,固也不欲咄咄逼人,免『他』覺得煩厭,但一天又一天的過去……看著眼前的境況,焦急的我也只有亁等的份兒!



終於在星期六收到『他』的回覆,心情總算落實點……但仍需我給『他』多一點時間來安排……



直到今日,當我收工回到家,終於見到『他』所做嘅好事……


 


 



 


 


 


我終於得回一個新的……洗手間!


尤於洗手間地台滲水至客廳,所以要搵出原因……



當日揭起咗洗手盆底、及前面嘅地磚,發現沒有滲水跡象……『師傅』唯有先做回一層防水……



隔咗一日,『師傅』再把坐厠及企缸位置嘅地磚翻起……仍未發現漏水位置,唯有又先做一層防水……



坐厠搬了家,仲俾『師傅』唔小心整爛咗添……



又隔咗一日,『師傅』再嚟搵源頭,今次要鑿開企缸底睇清楚,睇吓係咪去水喉漏水呢?!原來係企缸四邊接合處滲漏,要再做番缸邊防漏工程……



19號『師傅』做完防漏工程後,又要等佢乾,又預著打風,終於一等再等直到23號先再見到『師傅』上嚟,開始舖番D地磚……



『師傅』仲要做剩呢個位,留番今日先砌埋佢……



今日收工返嚟第一時間見到個新座厠,簡直開心到咷起!雖然『師傅』星期三仲要跟埋小小手尾,但已經係小事喇!



個多星期嘅困擾,終於解決了,一切又回復正常……


3 則留言:

  1. 好囉,真是等了又等......主角終於出場啦

    [版主回覆08/26/2008 22:51:00]都不知幾慘……呀!

    回覆刪除
  2. 無toilet用都幾麻煩
    [版主回覆08/28/2008 23:26:00]簡直不能想像,難以形容……

    回覆刪除
  3. 早呀小妹~happy friday
    oh....工程都好大下~好怕有家居維修~真係好煩呀
    [版主回覆08/30/2008 01:25:00]係啦!直情有苦自己知……

    回覆刪除