網頁

2008年8月10日 星期日

為中國打氣

昨晚約好妹子游早水(我唔識游o架,純綷實習吓、浮吓、游吓、沉吓咁囉),所以一早便往妹夫家去……然後便與姻伯母一家飲茶兼開飯。


接著就跟妹夫嘅亞哥、亞嫂等人一齊返佢屋企睇奧運直播,往年我都好少睇奧運直播,但今年中國係主辦國,情況又有點不同,總希望中國今次能奪得多項金牌……是日晚餐:Order Pizza Hut自取外賣,因為自取有九折呢!


剛趕及看到三米跳水比賽,目睹郭晶晶及吳敏霞拿到金牌那刻真替她們高興……


接著有女子十公尺氣槍比賽,由郭文珺奪金……佢由頭到尾都表現得好穩定及冷靜,真不愧為高手……沒有讓壓力影响了賽果……


還有女子體操隊嘅資格賽……所有隊員都全力以赴,當看見失手隊員嘅失望及傷心嘅鏡頭,亦暗替她不值……不過失敗乃成功之母,同志們繼續努力!


跟住於女子柔道比賽中,由一個母親級嘅選手~~冼東妹拿到了金牌,大家千祈唔好睇少女性嘅能力呀!


仲有就係力的表現,男子舉重,見到後生可畏嘅龍清泉,大家精神為之一振,因為同場還有印尼、台灣及越南都係有能之仕,每當這小伙子出場,我哋全部人都不其然喊出加油,努力嘅口號,可喜是不負眾望……


舉重比賽完結,亦是大家打道回府嘅時候……


3 則留言:

  1. 尋日,我和媽媽行尖咀海港城,內有直播跳水-女子三米跳板,當郭晶晶和吳敏霞跳最後一跳時,全場人仕也似是平息以待,跳完,人群仍未散去,好緊張等分數,打出分數,係最高分,全場途人鼓掌起來.
    [版主回覆08/11/2008 22:00:00]
    係啦!原來一大班人一齊睇係有共鳴好多o架!我哋噚晚都睇得好肉緊!

     

    回覆刪除
  2. 鴨鴨,尋日我四點去完南Y島返黎都去左尖咀附近,起鐘樓剛剛有小型奧運遊行睇

    回覆刪除
  3. 小妹,你都幾勇,唔識游水都浮得起,有D唔識游既人見到水都會好驚 ,一班人睇電視係熱鬧D
    [版主回覆08/12/2008 21:54:00]唏!雙腳掂到地o架!

    回覆刪除