網頁

2008年3月10日 星期一

南丫島行山樂~~開始篇

三月九日 星期天 天晴 氣溫 17- 22 度

大個女都未去過南丫島,適逢舊書友相約與其家眷一起行山樂,都不知幾開心赴約啦。

新的天星碼頭,我都係第一次見。


原來新碼頭同去坐船去離島嘅碼頭咁近,唔駛好似以前行咁遠。


我哋選擇坐十點船入索罟灣,然後行返去榕樹灣作回程。


船到索罟灣碼頭喇!




一上岸,就見到碼頭對出一間間相連嘅海鮮食店。




我哋一行人,十一點從索罟灣起程,經模達灣→菱角山→索罟灣天后廟→蘆鬚城歡景台→洪聖爺灣→榕樹灣,每程大約三個幾鐘啦!不過由於有小朋友關係,所以行行重行行,終於要多行兩個鐘先完結!


模達灣外嘅魚排。


途經小村落,雖疏落但仍有人住的。




左邊嘅香蕉及右邊嘅香蕉花。


上咗一半嘅菱角山…


遠望石排灣…




就快到山頂喇,行快D啦!




山頂另一面嘅風景…


最高點嘅大舊石及遠處嘅發電站,在最高處稍作休息及吃東西充電,然後繼續行程




終於行到發電站




呢個係唔知用嚟測量乜東東




從高峯回落到山腰…向前行是另一高峯"山地嵣",我哋沒氣力再闖高峯,所以從右手邊分义路走…


大約一點鐘到達索罟灣天后廟




然後往右行向榕樹灣進發,告示版話預計行程要個半小時…




待續……



1 則留言:

  1. 我都好多年無入去行啦~以前好似無開咁多路
    果次同d fd行左around2小時~見你d路~有d我未見過
    不過果日天氣不太好咁~好大煙霞
    [版主回覆03/11/2008 22:19:00]係啦!當日望遠境都蒙蒙地,但都唔覺得咁犀利,睇番影出嚟嘅相就知道好嚴重!

    回覆刪除