網頁

2008年3月23日 星期日

紀州行

離開了三段壁後,便前往"千疊敷",一塊面向太平洋經幾千年風浪侵蝕而成嘅大岩石囉!跨張到話可以企成千人喎!不過都唔係幾好企咋,因為當日好大風、好大浪,我隻手要"COOL"住條電燈柱先企得定影相咋!




雖知道四月仍日本櫻花季節,參加此團嘅目的,或多或少都想一睹櫻花風彩,到達當日,已直接向領隊查詢,但終無確實答覆。

但今日終於如愿以嘗了,往午飯途中,領隊先帶我們往一個很隱蔽的公園,當地人賞櫻之地,首先喺停車場下車,然後走一段十分鐘左右嘅路,終點是一個非常茂密嘅櫻花林,令團友們嘩然,亦因下雨嘅關係,園內只得團友們,並無其他賞櫻人仕,場面亦冷冷清清,園內有一食店,見到我們一大班人,竟拿出了暖烘烘嘅年糕送給我們吃,有些團友唔知係咩,就無要到,有D就驚要俾錢,所以亦無要到,經領隊解釋,原來因為天氣唔好,無人嚟賞花,佢地做好咗嘅年糕無人買,但又唔放得耐,所以唯有送俾過路人喎……

睇吓成個山頭都係櫻花樹,雨打花瓣掉,有點烟雨……淒迷…

淡粉紅及近乎白嘅花朵,襯在紅色街燈中,頗別緻……




嘗了心愿後便前往白浜魚市場吃午飯去……此乃當地人嘅街市,係附近周邊住嘅人,都會揸車嚟買餸,內有濕、乾貨場及美食專區,連食飯及購物,我們共逗留了兩小時,午餐食五色魚生飯、天婦羅烏冬定食、及肥美嘅拖羅(入口即溶,然後滿口油),但實在太多人喇,食得好唔自然啫。

濕貨那邊,刀手正在肢解大大條嘅大吞拿……D日本人即時爭相認購……




睇吓隻手同個魚頭嘅比例吖!條魚真係好大條……O架!




一箱箱連殼嘅蠔,都係賣1000,燒、焗都得,好平啫!




唔知瞓咗幾耐嘅長腳蟹,賣4500兩隻,細細隻用嚟打邊爐都抵呀!




甘海老,我最鍾意食……




我哋就响呢度買咗宵夜食嘅士多啤利,大大粒好甜好香O架!




飽餐後,便啟程往備長炭館去。

到達後,先看一段介紹備長炭係咩東東……原來要用特定嘅樹木燒成的。並可做成好多物品……




响煙花入面都會放入備長炭……




以前嘅炭爐及熨斗……




用炭嚟作過慮器……




待續……

1 則留言:

  1. 我唸天氣好好~睇櫻花真係一流啦
    果個魚市場真係好多人呀~不過d海鮮好平
    係呢~你去到有無買備長炭呀~我剛係香港買左個枕頭
    唔sure係真係咁work定咩啦~依家日日都好瞓過之前
    [版主回覆03/26/2008 22:52:00]如果天氣好,可能嗰度就堆滿人嘞!係特別嘅氣氛底下,又有唔同嘅感受啫!
    真係平到我唔信,如果係即日返港,我肯定一箱箱咁買返嚟!
    睇嚟睇去都想唔到有咩用,佢哋賣嗰D係一舊舊、一枝枝嘅炭,唔係我之前買嗰隻"水妖精"--一個不锈鋼盒裝住一粒粒圓型嘅備長炭……而家放咗响房吸味囉!
     
     

    回覆刪除