網頁

2008年3月19日 星期三

鬆一鬆

今日收工後於回家途中,下了車,想鬆一鬆,逛一逛,但竟見到如斯得意嘅佈置…



見到時裝店內嘅春裝,真係有D唔啱,衫唔似衫,裙又唔係裙噃!再要左配右搭,真係無咁多心機,見到"亞Mark百貨"、"日本佐丹奴"及"遮仔牌"都OK睇得上眼嘅,不過$$$$$$$$就要多D,同埋有D唔返得工……



今年D鞋又興金、銀色…超平底、超高踭都有,我返工就會著有少少踭嘅,吋半至兩吋啦!人矮吖嘛……平時放假,就會著波鞋、涼鞋呀咁……但今年有興趣買對銀色平底鞋著吓……



今年多唔多雨水呢,落雨返工都好狼狽o架,放且我公司仲要係新界東添……水浸鞋都好難受啫……呀不如買對"鱷魚牌"膠鞋,我見都幾時款噃!



返埋天日就放假喇……四日假呀!沒有打算外遊,唔知點樣過好呢!


2 則留言:

  1. Hello 有到節目未呀?
    假期出外旅遊比較貴.我也沒打算外遊.
     
    [版主回覆03/22/2008 15:00:00]一丁人,最寂寞就是放稍長嘅假期,但又無去旅行噃,有時朋友與其家人嘅天倫樂,則不便打擾!

    回覆刪除
  2. 個佈置真係好得意喎~係呀...今年好興tee dress
    唔長唔短~我都有買少少著下呀.....銀色高跟鞋上年都買左一對
    比金色易接受d而且易carry好多~著上原來都不錯啦....
    你最終買唔買到呀
    [版主回覆03/26/2008 22:43:00]我未買到呀,可能等下個月,睇吓會唔會再有新貨上啦!

    回覆刪除