網頁

2008年3月8日 星期六

再戰迪士尼二

…玩完轉、轉、轉之後,我哋就去咗『明日世界』喇!

响呢度,我哋玩咗"巴斯光年"……




爸爸…爸爸…係咩嚟嘅呢??




"馳車天地"~~架車响條軌上面行,你可以控制架車嘅行駛速度,但你睇吓,D車一架接一架咁密,點樣飛馳吖……跟住就玩"幸會史迪仔"


黃昏時候嘅美國大街……




去米奇老鼠大宅拜個年先……




點解對鞋咁大嘅??




之後肚仔餓,係食晚飯嘅時候喇,好豐富呀,睇吓套餐具幾靚。




食完晚飯出到嚟,就見到咁靚嘅夜境喇!


汽球內有閃燈o架,係好特別、年宵市場都見過,不過多咗隻米奇logo之後就要賣成一百蚊一個!都好貴!




睇完煙花表演,我哋就隨著人群散去,坐番米奇老鼠火車返回現實世界了。




1 則留言:

  1. 哈哈... easter...復活節我都再戰迪士尼...
    [版主回覆03/15/2008 23:49:00]恐怕到時會有好多人耶!
    因為迪士尼推出復活節兒童優惠,好似用$210蚊買咗張優惠劵後,响復活節假期內就可以無限次入場!
    希望你到時唔駛好似我第一次去咁,每個遊戲都起碼排個半鐘以上,掂玩呀?!

    回覆刪除