網頁

2008年3月15日 星期六

唏噓

今天喺網上見到D過期嘅訊息,令我嘗試登入童年小學『白田天主教小學』的網頁,睇吓佢而在變成點。


學校周邊已重建新嘅屋村,幸好她仍在原址,仲加建擴大咗,亦由半日制變成全日制學校。


學校亦加入咗好多新的原素,使其能與時並進……有外國人教英語、電腦室、圖書館、空中花園……連而家嘅校長及老師我都唔識…


當下,兒時戲言、老師嘅教誨、小息時玩橡筋繩、玩"拋豆袋"、猜皇帝、畢業時大家互勵、交換紀念冊、一幕幕活現眼前,就好像是昨天……


最後嘅聚會……係畢咗業後差唔多十年……唔知係邊個同學仔做攪手,相約咗老師及同學們,並向學校借來課室相聚……當時大家已出來工作,還說定下一個十年再約相聚,到時更帶埋家眷出席……蒼海桑田,由於舊村重建,同學仔都搬往新區,音訊無聲無息地終斷……


可惜……我竟錯失了學校35周年的聚會,就喺上月24號於校內擧行……嗚…從網上看到當日嘅照片……我只能認到一、兩個較熟臉嘅老師…其餘的一切陌生…心裡不感有點戚戚然…


時間匆匆流逝,日子飛快地過,面對現在…童年嘅一切,本應己埋响腦底,此件小事使我思索過住無憂無慮日子……增添感慨!


 


2 則留言:

  1. 小妹網友:唔使唏噓啦,試下搵唔搵得番同學仔,再來個聚會.
    [版主回覆03/18/2008 23:11:00]無啦!當年本紀念冊都唔知去咗邊!加上社區重建,大部份嘅同學仔都搬走晒!

    回覆刪除
  2. Hello 妳一點也不用唏噓,我要長唉一聲呢!
    我就讀的小學在重建之時,殺校了.
    舊同學早已經無聯絡了.小學畢業是三十幾年前的事了
    噢!哈哈!計一計就知我幾大了.........
    [版主回覆03/18/2008 23:08:00]轉眼就幾十年,細路仔時,成日都想長大,而家就想做番細路!

    回覆刪除