網頁

2008年3月22日 星期六

第一站名古屋

橫掂無節目,等我可以專心上載番上次賞櫻嘅行程,重溫一下!

某年嘅三月三十一日從香港出發去名古屋,要响台灣轉機,响侯機室等咗半個鐘啦,然後再坐多三個鐘就到日本中部嘅名古屋喇!

接著便啟程往伊良湖了…三月尾四月頭嘅天氣不太凍,但室內仍開著暖氣…

往酒店途中嘅小休站


到達酒店已經係七點鐘喇,食過自助餐,浸過溫泉便返房瞓覺豬了。



酒店房外嘅沙灘景


第二日一早出發去碼頭,坐渡輪去鳥羽‧伊勢,咁樣就可以減省成三個鐘嘅車程,況且日本渡輪我都未搭過,原來都好大隻,下層泊車,上層坐人,頂層仲有貴賓室,船上有食物無應,當然要收費啦!




好大隻渡輪,前面一架架車,就係排緊隊上船喇,我哋架旅遊車當然排緊係佢地後面啦!




開船喇!好大風浪呀,你睇吓D浪就知啦!




船艙內有介紹伊勢美食……




伊勢神宮:分內宮及外宮,一般遊客只能到外宮參觀,而此宮特別之處,就係每20年便會清拆及重建,對日本人嚟講,係一件非常隆重及有著重大意義嘅事情嚟o架!

要經過一段小碎石路,然後再經過兩旁種滿杉樹嘅大路,最後才見到登上神宮嘅石階……小點腳力也不行




神宮外貌……好似同一般神社無分別……




正宮即大殿?? 歸道即出路??




一串串嘅小型吊鐘花,好得意……




第一次見到日本櫻花,係神宮花園內,有嫣紅色及淡粉紅色,只零星一棵棵栽著……我已覺得好靚……




古典街:位於神宮旁邊,街內建築物都是舊時模樣,兩旁店舖多以售賣食品為主、也有瓷器、手信品等等…

舊郵筒,而家仲用緊?!




呢D唔食得嘅,係吊飾嚟……唔知有咩用呢?




美味嘅山栗,即炒栗子,我有買嚟試,好甜好好味…




逛完古典街便去食午飯喇!

1 則留言:

  1. 原來個宮會每20年清拆+重建~真係意義重大呀
    依個地方既屋仔~有d似阿信的故事果d屋~真係比較古典d

    回覆刪除