網頁

2007年11月23日 星期五

回程篇

歡樂嘅時刻終會過去,又是踏上回程的日子。早餐過後,便往白之戀人朱古加工場去。

一入門口,就會見到不同國家的人愛吃朱古力的程度。




由於已到過兩次,所以今次並沒有走得太多地方,只隨便逛逛便坐到餐廳嘆響住已久的美味糕點,價錢地不貴,在售票機買了票便可以去拿食物了,有套餐賣,仲好抵添,一杯飲品+三件自選嘅蛋糕只需要¥1000,如果一杯飲品+一件蛋糕呢,都係¥650,單買一件CAKE呢,就要¥350喇!我哋咪顧住買顧住食,無影到D靚靚蛋糕相囉!

呢張係館內其中收蔵有紀念價值嘅杯。我鐘意佢金光閃閃!




呢套係立體播放嘅影片,入面嘅小朋友會在場境中移動,佈境就一早SET定,全日語介紹朱古力的製作。




可能為了使我可以真正感受到大雪紛飛的美景,連日來她都大方地飄揚,到最後一天,她更狠狠地下著大雪,襯托得四週景緻特別美。




於千歲OUTLET吃過午飯,便繼續在場內逛蕩,美中不足,就是穿著厚厚的羽絨褸,入到店內,就要把褸除下,試衫就更不方便,除、除、除、著著著,攪成十幾分鐘,試完出來成個癲婆咁,終於放棄唔試、唔買,齋睇算了。慳番唔少。

就係咁,北海道五天嘅旅程就在大雪飄遙下完結了。其實今次行程都安排得很輕鬆,有兩晚都早早安排我們返酒店浸溫泉後才吃自助晚餐,今次大部份境點都相同,所以沒有驚奇,除了吃之外,所買嘅手信亦不多,响FANCL、DHC及UNIQUE都有斬獲。

唔覺唔覺都寫咗五個旅行網誌,下一個我想寫熱辣辣嘅泰國,咁會覺得無咁凍吖嘛!



 




2 則留言:

  1. 著住咁多衫又想試衫都真係好煩
    比我都會試試下就無心機試lu
    [版主回覆11/29/2007 23:10:00]試到披頭散髮咁走番出嚟,若然試完唔啱,仲無心機呀。

    回覆刪除
  2. hi 小妹, 白雪紛飛的千歲 outlet 那照片使我緬懷着寒煙萬里, 冰天雪地的北海道, 她總使我悠然細味, 心神盪漾...

    回覆刪除