網頁

2007年11月23日 星期五

滑雪篇

滋滋油油第四日喇,今日會去滑雪囉!早上雲層得厚。




看看,早上七時嘅氣溫係-9度呀!好彩,我係响上午十時拍嘅。
一副武裝,先到小山坡上試練,基本由上向下滑是沒有難度的,哈哈!困難係點樣可以停啦,點樣企定定唔郁啦,同點樣著住對雪橇行番上山,仲有要响山坡下拖回用具上山坡呢就最辛苦喇。我玩咗個幾鐘,就急不及待要走去餐廳食飯及休息番吓!


下午嘅行程,亦係最期待的,就係去狸小路喇,今次由大通嗰邊嘅金井、丸井行番去狸小路,去完三越買生果後,再喺地下街嘆理個Tea-set先集合。

晚餐係鐵板燒,每組人有一間房,白飯任裝,但食物就不能添,當然我哋有加餸啦!兩塊神戶牛柳(鐵板燒)和一隻飽魚(用清酒煮),仲有sapporro啤酒,おいしい!

1 則留言:

  1. 幾日天氣都比較陰咁呢~滑雪我都唔識都未試過
    我唸我會玩坐兜兜果d~哈~好似易好多呀
    [版主回覆11/29/2007 23:07:00]係呀!起碼唔駛擔心會失平衡跌倒吖!

    回覆刪除