網頁

2007年11月20日 星期二

登別篇

早上浸完溫泉返房,見到窗外面境色一片灰。




今日係舊地重遊。

熊牧場:遠看有珠火山,赤色依舊,輕煙縷縷。




佢哋得意過D大熊。




買了些蘋果及餅乾去喂熊仔。一隻隻俾人喂慣咗,簡直懶過一條蟲。若食物拋係佢身體以外的地方,佢望都唔會望,亦唔會去執番嚟食,佢只會企定定等你再拋過俾佢。


睇吓啦!幾識嘆,懶過一條蟲呀!




俾我啦!拋俾我啦!




有勢力嘅熊當然佔據著有利位置啦!




登別地獄谷:走了一段路,亦落過谷底“地藏尊菩薩,可惜遊人很多,拍不到好的照片。




忍者村:今次逗留咗兩小時左右,睇過忍者show、玩過忍者屋及鬼怪屋便離開了,當日總共有成七、八團人一齊觀看忍者show,而全部都係屬於同一間旅行社的,當然包括我哋嗰團都係啦。
正門位置。


園內境色。


洗手間位置,門前堆滿雪,要小心奕奕行入去。




跟住就去食海鮮火鍋,地點喺太平洋海邊一個叫“白老嘅地方,食海鮮鍋梗係唔少得長腳蟹啦!仲有北寄貝、帶子、海胆;到最後仲煮埋蟹粥添,唔好睇咁少野,隻蟹唔細o架!總之就食得好飽啦,開年嘛!




本來响室內食到熱辣辣,吃飽後走到餐廳後面透透氣,面對著太平洋,下著大雪,加上大風吹,很快就把熱氣驅散了,仲覺得凍添!




跟住就一早返菓子王國酒店,俾足夠嘅時間俾我哋去游吓水、浸吓溫泉,佢溫泉區嘅面積係我所見過最大嘅,有室外及室內,室內有不同的溫泉池,例如梅溫泉、櫸木溫泉、又有桑拿房,房內有一大桶海鹽,供人們擦上身,加速排汗及當埋磨沙囉!簡直一樂也。

一間非常大嘅房,右手邊係床、中間係梳化、左手邊係電視櫃。




從房向外望的夜境。




然後先慢慢去食自助餐,可能因為四、五點就天黑,所以覺得日間好快就過,反而係慢慢長夜。

3 則留言:

  1. 白雪皚皚的北海道總令我夢繫魂牽...

    回覆刪除
  2. 風景真係好靚~行程看似都幾鬆動~唔會太趕咁
    都好不錯~日日都會浸溫泉喎~真係都好爽呀

    回覆刪除
  3. 小妹:
    北海道的海鮮真的十分美味,我們買了一隻較細的長腳蟹、海胆、帶子及一些海產,做火窩料;蟹腳就做刺身,那蟹柳真鮮味無窮,毛蟹都有不少膏,四個人吃一窩,個個吃到飽飽,非常滿足,只是¥15,000。
    Diy
    [版主回覆12/01/2007 16:42:00]每次都令人太興奮了,在港的水準始終不及當地即時新鮮的吃!我就特別喜愛長腳蟹及帶子,太鮮味了 ,急凍運嚟香港嗰D已經欠了些鮮味多了少雪氣味!

    回覆刪除