網頁

2009年4月16日 星期四

Easter Holiday III·葛量洪號·下


離開了葛量洪號後,便往地下的展覽館去……




~~原來最早期的滅火船於1890年已於海上航行
~~1930年的滅火船己配備了三座水炮

~~到1952年『葛量洪號』正式下水服役

~~直至2002年『葛量洪號』才正式退役,並由『精英號』取替其海上執勤任務

~~~2005年另一艘『卓越號』亦投入服務,與『精英號』同樣駐守香港水域

契仔在玩什麼呢??


\

展示了從1868年至1997年內,消防處所使用過的不同徽章、不同級別的肩章及執勤時所載的消防帽。




兩艘新舊交替的滅火輪:

上方是『精英號』

下方是『葛量洪號』




契仔:媽咪,我都未睇完,點解咁快就走……

契仔媽:我哋睇咗好耐喇,要同契媽買餸返屋企煮飯呀!



途經太古廣場時,同場加演:專程由日本運過來的玩具展,非現代電子化玩物,而是大部份成人的童年玩偶……鐵皮上鍊的機械玩具、塑膠公仔、上鍊車及船等等……
能勾起你們的回憶嗎??






晚上响契仔媽繞埋手等食,當然要出少少力,幫手跟契仔媽去街市買餸啦!
雖是便飯一餐,但菜餚都頗豐富呢:

有節瓜豬潤咸蛋湯(我最愛的!)

煎無骨雞翼(香口!)

番茄洋蒽煎豬扒(番茄洋蒽汁另上,好!)

冬菰雲耳蒸雞(雲耳好好味!)

清炒西蘭花

生菜鮑片(查實係螺片,但味道做得好似o架!)

清蒸海上鮮(條魚叫〝細鱗〞,我揀嘅,好新鮮!)

六餸一湯,白飯任裝,吃得我非常之飽!
可惜水果、甜品欠奉……就有點不足喇!
哈……哈!等我下次買飯後果啦!


~~~~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~~~~~



2 則留言:

  1. 嘩, 小妹 ~ 好快手就出了下集!!  比我起碼要都要打多幾日先攪妥!! 

    回覆刪除
  2. 唔係太古廣場呀!係太古城中心!!!

    回覆刪除