網頁

2009年4月14日 星期二

Easter Holiday II ·美麗的約會 VS 美麗的誤會 ·下

話說假期嘅第三日,本來約好了契仔媽與契仔於later breakfast後出發去玩,但因為成晚與周公子傾密偈,所以遲了起床!終於就攪到响early lunch後才見面。


估不到就在乘地鐵途中,接到了『好心同事』之來電……重點輯錄如下:


『好心同事』懶正經咁講:喂……噚晚見到你同男朋友一齊撐枱腳噃!幾時得閒約埋一齊出嚟食餐飯,介紹俾我哋識呢!


我回答說:無呀……你講咩呀!你响邊處見到呀,係咪眼花﹖


『好心同事』回答說:無?? ……我噚晚同老婆坐响餐廳入面,睇住你哋仲揀位坐添……不過你開心得濟見唔到我啫!


我說道:啊!我噚晚約咗朋友食餐飯啫……


『好心同事』質疑說:唔好呃我啦!你哋有傾有講,不知幾咁開心噃……我有相為証o架……


我回答說:咁收線啦,等我打個電話問吓佢係咪我男朋友,然後得閒先覆你啦!


『好心同事』:喂……唔駛咁認真……收線呀……


我反問道:……咁你噚晚應該過嚟同我打個招呼,等我即場介紹俾你識,你咪可以直接咁問佢囉……兼夾順便幫我找埋張單吖嘛!


『好心同事』回答說:唏!唔好嘅……我唔想左住你哋倆個吖嘛!你唔駛擔心噃,最多返到公司我唔講出去……


我笑道:咁你噚晚睇足全場,娛樂性豐富呵!好應該俾番d版權費嚟喇……


『好心同事』即時說:嗱……咁即係啦!


我更正道:係……如果係嘅我實認o架,但我話咗唔係就唔係咯!如果遲D有嘅話,最多第一個通知你啦……


『好心同事』失望說:係咪o架……咁又唔駛……


最後我威脅他道:你返到公司唔好亂講添呀,唔好用張鬆、郁、蒙嘅相嚟屈我認呀……否則以後唔好叫我幫你check呢樣、查嗰樣、搵呢樣、攞嗰樣呀……


就這樣,『好心同事』在半信半疑下收了線……
一個美麗的誤會就此結束了。


 


浮塵掠影


May I have my cup of tea, please?


2 則留言:

  1. 哈哈..原來如此

    回覆刪除
  2. 哦,佢緊係起路透社做...咁男男女女都可以做朋友,我覺得好平常...
    [版主回覆04/17/2009 08:41:00]U right! 只要投契便可……

    回覆刪除