網頁

2009年4月3日 星期五

280309~~終卷

行完地下展廳後,便上樓上二樓,該處展視了鴉片戰爭及香港的割讓資料、香港開埠及早年發展、日佔時期、現代都市及香港回歸……


第一眼就見到此炮台,是模擬當年鴉片戰爭中的虎門砲台。



律勞卑紀念石柱 (恕小妹才疏,我不知道此典故呢!)




維多利亞建築??




人力車,已絕跡了。




小型火船?? 及舢舨!




接著,我們便開始時光倒流……

當舖……及其內部情況




初期的銀行櫃台、銀元寶、及有鎖的錢袋……




茶葉店、裁縫店、雜貨店、戲院跟涼茶舖好像是分不開的??




行得倦?? 請坐一會吧!
會睹物思人嗎?? 舊式的電話、流聲機、打字機……





小時候的糖果店,樽裝汽水,有:百事、百合、七喜等……你試過那幾款呢?!




理髮店……剪不斷,理還亂……小孩總愛聚在一起邊看漫畫……邊理髮……
當年最蓬勃製衣事業……顯生行業:剪線頭!





年代再推遠一些,火水燈、火水爐、熱水壺、鐵飯壺?? 搪瓷托盤……排街喉裝水返屋企……




其實都未認真細看,走馬看花一輪,離開博物館已經六時多了……天色還是陰暗。




返回契仔家,第一件事當然要拆禮物啦!看看這兩件芝麻街的T-恤,再加上襟章,是契仔親自揀選的,小小人仔已有自己的審美眼光呢!




晚飯之前,契仔嚷著要跟我玩過三關,是新鮮玩意,剛剛在中午教曉他,聰明的他,一學便懂了,但講到輸嬴,暫時仍在我控制之內……




吃過飯後,契仔在玩象棋,這個嘛!我可不懂玩了。







一個充實又開心的星期六,就這樣渡過了,祝契仔快高長大、聰明伶俐、努力讀書、孝順父母!

       ~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~





3 則留言:

  1. 仔仔係象棋王? 我都去過尖咀既歷史博物館,都幾多野睇,好似搶包山既景都有
    [版主回覆04/04/2009 00:34:00]我唔識玩,唔知佢係咪噃??
    在上一篇咪post咗三座包山嘅相囉!
    不過,館入面燈光暗,要用到ISO 400,影出來微粒粗好多?!

    回覆刪除
  2. 其實我小時候有些都經歷過的, 有公仔書睇橫巷理髮檔, 當鋪, 我父親時常出入, 唉.
    [版主回覆04/05/2009 23:38:00]啊!你屋企開當鋪乎!太子爺噃!

    回覆刪除
  3. 真係好多野睇呀..心郁郁添
    [版主回覆04/05/2009 23:39:00]閒日去睇啦!無咁多人呀!

    回覆刪除