網頁

2008年7月20日 星期日

西貢一日遊

暑假期間,想與大、小靈精一起出外走走,吸吓新鮮嘅空氣,便相約好安答夫婦一家與媽子於星期六到西貢一日遊。當天早上還在下雨,想不到下午陽光竟晒得非常猛烈。


再一次到訪『西貢獅子會自然教育中心』,所以今次只影一些特別嘅照片,多數時候,都跟大靈精研究如何拍攝一張照片,大個女喇,開始有自己嘅思想同主見了。


荷塘入面的一朵小蓮,尤於陽光太猛,所以張相爆咗光……



荷塘裡較大嘅蓮花……



呢朵叫『雞蛋花』,中間淺粉色,花瓣邊係深粉紅色,花瓣嘅生長好似一個風車葉咁,一片片從中心轉出來……



新鮮地上波蘿……袖珍型??



赤靈芝???



行吓行吓……竟然俾小靈精發現……呢隻有保護色嘅青蛙,最後都被小靈精嚇走咗,因為他不停在叫:『爸爸,有隻青蛙,快D影,佢走喇……』



中場休息,嘆番杯冰凍嘅汽水,平時好少俾佢地飲晒一杯o架!今日見佢地晒到紅卜卜都無扭計,等佢地開心吓囉!



响間茶室入面,竟然發現咗呢個溫度及濕度計……古董??



接著,我地就離開教育中心,往西貢墟出發,先走到碼頭,再一直往沙灘那邊走,沿路都有好多大大、小小o架狗帶著主人來散步,有D仲跑到海裡去涼快一下呢……



正當我哋响退潮嘅沙灘上面行吓行吓……小靈精又發現了呢粒海星……估唔到佢嘅觀察力都幾強吖!可惜唔喺响學業上囉……



邊到有得玩,佢地都第一時間發現……



水邊有三隻鴨鴨响到等緊乜野呢,有隻仲望住我噃!



終於行返入市集……見到賣木傢俬嘅店舖……好有懷舊FEEL……



跟住就見到呢隻"紅燒龍蝦"浮床??



同埋"海龜先生"浮床?? 仲有超大型水泡呢!



你估呢張係咩嚟吖??



係一張"方便櫈",摺起嚟只係一塊板咁,容易收藏,我覺得最啱就係俾去釣魚D人用喇!


行完一日,大家都肚仔餓,咁我哋一行六人就行咗去……天后廟嗰邊間街坊酒樓坐定定食飯喇,今晚嘅菜式有:


上湯會龍蝦﹒清蒸瀨尿蝦﹒清蒸鮑魚仔﹒燒乳鴿﹒琵琶豆腐﹒


魚香茄子﹒仲有未出現嘅…清蒸海上鮮﹒清炒靚菜心﹒白飯六碗


埋單多謝780大元,經濟實惠,連媽子都讚話好……食飽飯,慢慢行返去巴士總站打道回府了,大、小靈精疲態盡現,一上車就打瞌睡了……



3 則留言:

  1. 夏天都幾哂,不過你去教育中心都係睇下d田野同花,西貢多海鮮食,應該唔會太辛苦,我就會入秋後開始才行山....
    [版主回覆07/22/2008 22:44:00]行山好吖,吸收大自然嘅氧份,身體又健康D!你係同朋友一齊去?? 定參加D行山團呢??

    回覆刪除
  2. 依家好多行山朋友都結左婚,有d剛剛生左,有d大緊肚,有d要照顧小朋友,所以少左行,多數都係一個,不過自己都係行近近地既地方,或者去一d地方影下相e.g.南生圍 etc.....   係呢,你小朋友幾可愛,讀小學未呀
    [版主回覆07/25/2008 00:21:00]係我嘅姪女、姪仔噃,佢地兩個梗可愛啦! 大靈精升四年級,小靈精升二年級……我呢個姑姐都希望可以喺暑假多D帶佢地出去走走……
    南生圍聽得多,其實係咩地方嚟呢!易唔易去o架?? 我有時一個人嘅時候,唔知做咩好都幾悶o架!
     
     

    回覆刪除
  3. 搭西鐵到元朗站在沿村路行十分鐘就去到南生圍,有荒廢既魚塘,有白樺樹小徑,好到盡頭可以望到米埔,我都去過好多次影相,所以暫時唔會再去.
    [版主回覆07/28/2008 00:19:00]唔該晒……遲D試吓去先!

    回覆刪除