網頁

2008年7月28日 星期一

西貢BBQ (三)

……燒完一輪野食之後,就開始活動吓筋骨……從魚排頭行到呢到,就係魚排尾喇……一邊踏著木板,一邊低著頭看清楚,以免踏空……




對面其他嘅魚排,有D真係養魚嘅,謝絕觀光,有D就一樣供應遊人玩樂:除燒烤、釣魚外,還可以游乾、濕水o架!聽講話仲可以租一個獨立有冷氣嘅魚棚住番幾晚呢!




回頭望番我哋個魚棚……




行完返去,蕃薯煨得啱啱好……好味道呢!




食完又再嚟玩過,今次玩吹泡泡……有契仔媽陪埋玩,契仔當堂開心番晒!我就梗係做攝影師,幫佢地母子影低D咁溫馨嘅片段啦!




一輸激戰後,又到咗夕陽無限好,金光閃閃嘅時候喇!可惜已是近黃昏。




話咁快,個太陽就落咗山,天空及水面泛著一抺嫣紅……




漁燈點點……



天都黑齊……又係時候講ByeBye……我哋要走喇!响魚排邊等船時,就見到呢個超巨型嘅水箱,原來只係其中一個咋,佢為魚排上提供保貴嘅食水o架!



黑漆漆的,沒射燈照著,什麼也看不到……我哋坐番呢隻艇返回落船嘅碼頭……




我哋返上碼頭開始,便要摸黒前進……沒有電筒,沒有月光,只靠各人手提電話發出嘅微弱光線及電話相機內嘅發光燈引路,好不容易才返回小巴站……




終於返到鳥奚沙港鐵站喇!




契仔已經無你咁好氣,瞓番覺先……




返到市區,己經成九點幾,一個非常之好玩,仲玩得好臭,玩到散晒嘅旅程就係咁完結咗喇……旅程中我飲咗三支水,一罐可樂及一包檸檬茶,坐低食晚飯仍不停的飲茶,唔多覺返到屋企已經係零晨時份喇!

5 則留言:

  1. 嘩.....你依日真係山長水遠~不過環境好好咁BBQ
    熱天我就比較少BBQ~晚上坐返船出去~真係都幾黑好危險咁
    [版主回覆07/29/2008 22:46:00]我咁大個女都係第一次係香港坐快艇、上魚排燒雞翼、同摸黑行路咋……不過都好好玩吖!

    回覆刪除
  2. 小妹:
    莫講話在魚排燒嘢食,喺郊外都十幾年未試過,最多在屋苑會所攪過,
    好懷念呀。
    Diy
    [版主回覆07/29/2008 22:48:00]若你賞臉……下次叫埋你啦!我都好耐無燒過雞翼喇!仲要係天時暑熱博中暑……哈哈!

    回覆刪除
  3. 好玩咪得囉, 星期日約左妳啦, 再戰BBQ!
    [版主回覆07/30/2008 23:38:00]真係唔怕你呢!只擔心天氣唔好咋!

    回覆刪除
  4. 魚排bbq我都試過一次,唔駛同人逼仲坐得舒服有海景睇
    [版主回覆07/30/2008 23:40:00]天時暑熱又真係辛苦咗D嘅,秋高氣爽就舒服好多,有機會都會再去呢……

    回覆刪除
  5. 不好意思, 請問如何可以租魚棚bbq 呀??
    麻煩你回覆:)

    回覆刪除