網頁

2008年7月28日 星期一

西貢BBQ (一)

烈日當空,最好就梗係响冷氣底下,休息休息啦……

星期六,承蒙契仔嗲媽不棄,肯帶我呢個大鄉里出去玩,梗係第一時間舉腳報名啦……

一行七人,帶齊食品、裝備浩浩蕩蕩咁出發喇……去邊度呢?? 去燒雞翼囉……目的地呢?? 睇落去你就知!

中午時份,從『尖東』港鐵站出發去『烏溪沙』,先乘列車往大圍站……




然後再响『大圍』再鐵往『烏溪沙』站……




上到月台……竟然送車尾……




見唔見到我哋D裝備呀,仲帶埋長短〝槍〞……sorry,係長短魚竿先啱!




成八個站,有排坐……瞓陣先啦!


到喇!終於到咗喇……呢個係視障人視嘅發聲指示圖……給予她們指示及協助。




離開B出口,就步行到隔離綠巴站坐 807K 小巴往三杯酒……點解唔叫兩杯或四杯酒嘅??




十分鐘到車程就到咗三杯酒總站喇……




一行人落車後,便跟住小路入村……??




原來穿過村屋,出到後面,就見到有個私人碼頭……但係我哋仲要繼續行呢!




沿路見到呢隻黑羊响度食草,佢有人養o架!




對面嗰三個小島,就係『三杯酒』喇!




又行咗幾分鐘,沿途唔得樹木咋!我仲發覺係無行燈o架……咁今晚點行返出去呀契仔嗲?!




又見到靈芝喇……




汗流浹背……終於到咗上船嘅碼頭喇……




……待續……

2 則留言:

  1. 咁熱去BBQ,太陽佰佰咁勁,唔中暑,你都叻啦.
    [版主回覆07/28/2008 21:47:00]其實攪得嚟都成三點先開始,其實都變咗水人o架!但當海風一陣陣吹埋嚟嘅時侯,就覺得好舒服,好值得!

    回覆刪除
  2. 依個地方未去過,係米要自己搭爐... 我上次跟朋友去大澳門(近將軍澳)bbq都幾熱,要囉埋衫去換....d腸未熟個人已經變左炭.....
    [版主回覆07/29/2008 00:13:00]唔駛搭爐o架……下集揭盅。
    係就係熱咗D……但想去玩,就算辛苦D都抵嘅!

    回覆刪除