網頁

2008年6月28日 星期六

電話公司小插曲

話說噚晚整理家居繳費信件時,發現一封電話公司寄嚟嘅合約,話新合約已於六月二十二日生效,新優惠收費係:每月回贈$11 之後仲要俾$99月費,另加送每月100分鐘IDD。


我即時問媽子;幾時接過做續約安排嘅電話??  媽子話早兩個星期,電話公司職員打嚟話就快到期,要續約嘞……當時對方仲話送乜、送乜,媽子都醒目話樣樣都唔要,淨係要減收費啫,跟住對方就話可以幫佢安排減費……但又無清楚講明而家收費同之前收費有出入……


聽完媽子咁講,隨即打去電話公司,按咗一輪掣,再等咗一陣先有人聽。


我己經開門見山同對方講:份新合約收費比上次貴,可唔可以跟番上次一樣每月回贈$22,另再每月送100分鐘IDD。(其實都係費O架!)


但佢就話:之前嘅同事應該有講清楚咗續約嘅內容,舊嘅優惠已經冇咗喇!


咁我就話:……如果唔可以跟番上次嘅收費,我就唯有唔用你地嘅服務……


但佢竟然話:份合約已經生效咗,如果要取消服務,即係毁約,就要俾手續費。


我聽到之後,即時三把火,就同佢講:你哋同事做續約嗰時都無講清楚解釋俾老人家知,而家仲要收手續費先可以終止合約??


我要求佢將電話轉駁至當值主管跟進,跟住又等咗一陣之後,就話經理未能即時接聽我電話,著我留低電話,並一定會於兩小時內回覆我……

收線後,我心有不甘,即刻搵番上次份合約出嚟望吓,啍!點知就俾我發現…嘿嘿…唔駛一個鐘,佢地個經理就打嚟喇……

我一開始就問佢:麻煩你幫我CHECK吓,上一次份合約係幾時生效嘅??


經理話:哦!係舊年五月生效……


跟住我再問佢:唔!我舊年份約係簽咗18個月嘅,咁應該幾時到期呢?!


經理就咦咦哦哦:……18個月,咦…即係……呀…


我就接住講:即係今年十一月先到期啦!我而家要投訴你公司,第一、無清楚講解,及誤導老人家合約到期要續約,第二、提早終止我之前嘅合約優惠,令到我有損失,第三、新合約收費增加咗,又提早咗,簡直係雙重損失……


最後,經理好主動咁安排番舊收費俾我,而合約就照喺番六月生效。其實我都唔想做衰人o架,不過而家百物騰貴,慳得一蚊得一蚊嘛!


2 則留言:

  1. 小妹:
    這是妳的合理權益,並無過份要求,
    香港地大家都揾食難,但要合情合理合法,
    若亂嚟遲早都會俾人out 架!
    Diy
     
    [版主回覆06/28/2008 18:10:00]路霸:
    大公司手法真係層出不窮……做一個精明嘅消費者真不易為呢!唉!

    回覆刪除
  2. 唉~依家d電訊業係咁架啦~好唔掂
    好多野先講優惠~之後好多又避左唔講
    搏d客唔問ma~真係閙得岩架~我依家屋企電話都唔用lu
    [版主回覆06/29/2008 18:56:00]即係全程用手機?? 其實都幾好吖!反正俾月費,分鐘用唔晒無回贈o架啦!
    老人家話點都要留低個電話,萬一有咩事手機網絡失靈,都可以打到電話喎!

    回覆刪除