網頁

2008年6月29日 星期日

行行吓行咗去鯉魚門

一個天氣不穩嘅星期天,落雨落到中午時份,百無聊賴又無人約,唯有換件衫出去食個晏,兼睇吓逛去邊……出門口時無雨噃……就決定逛去鯉魚門啦!


到達油塘,個天又開始落大雨喇……唯有搵間快餐店食個茶餐,等場雨過咗再行動!終於到咗鯉魚門。



離遠見到D棚屋,似大澳嗎??



其實我第一個嘅目的地係圖書館呀!



响圖書館逗留咗差不多兩粒鐘,開始行入去鯉魚門村睇吓!


行到去一半路程就見到呢間小學喇!


之後再穿過d羊腸小巷就見到呢個小型燈塔,我記得婆婆話,出咗呢個燈塔就出大海o架嘞!



從呢度望出去,就係九望東嘅盡頭及一望無際嘅大海……仲有人响度釣魚添……


繼續行咗一陣,就真係到盡頭……嗰度有間天后廟,唔講唔知,原來呢間廟係响清朝乾隆時期,由一班盤踞於鯉魚門一帶嘅海盜興建嘅……


……目的??當然係用嚟作哨站,防範官兵進剿……



從天后廟嘅前門行到後門,再穿個呢兩舊石縫就出到佢後面嗰個大石灘……



所見到嘅大石頭都已被海風及海浪沖刷好耐、好耐……


沿路行番出去,就見到一幢幢鐵皮屋、石屋,果真係背山面海,不過打風嗰時佢地就真係慘喇……



呢兩座大砲喺放响廟門前嘅左手邊,好似係响抗日戰爭時打造嘅??



呢棵叫做心願樹,樹幹中間似唔似有個心呀……



羊腸小巷入面除咗海鮮檔之外,仲有幾間賣小食嘅店舖……



睇嚟好似好好味,不過近排天氣潮濕,我怕唔夠脆,所以無買到……



呢個郵筒靜靜地駐守咗喺鯉魚門有幾耐呢?!



話咁快就逛完!係時候返歸喇!



出嚟吸吓新鮮空氣,總好個悶响屋企,行吓行吓咪當做埋運動囉!Right?


3 則留言:

  1. 早晨呀~依排天氣都唔好啦~日日都落雨..真係悶
    依日去行下都幾好喎~好在行既時間叫無落雨
    不過就好陰天lu
    [版主回覆07/03/2008 23:09:00]係啦!一舊舊又黑、又厚嘅雲,我都驚會落起大雨嚟!

    回覆刪除
  2. 哈哈,好彩冇下大雨,如果有勁陽光,D相更加靚.
    [版主回覆07/03/2008 23:11:00]如果有陽光,我一早就去遠D嘅地方逛喇!

    回覆刪除
  3. 我住得幾近鯉魚門都冇正正經經行過 原來都幾靚喎
    [版主回覆07/17/2008 23:30:00]咦!係咩……原來大家都住係九龍東,係街坊噃! 有時間可以去行吓,行完之後可以喺懷舊冰室坐低,飲杯紅豆冰或凍檸樂,再加件西多嘆吓!  然後買埋海鮮返屋企整番餐幾好吖!

    回覆刪除