網頁

2008年9月19日 星期五

可以鬆口氣?!

恆指從貼近萬六返回萬七樓上,大家都鬆口氣,好多人都怕跌穿萬六點,其實我係門外漢,對金融嘅野都唔係好熟,但對於重要嘅消息或情況,唔多唔少都會留意吓!


 


好似上一次,次按風暴~~好似平息咗,但其實係引起今次雷曼兄弟、再加埋AIG嘅原動力……金融海嘯,真貼切,來去快如風,但殺傷力驚人。


雷曼兄弟嘅破產,引起各大中資銀行都被涉在內,股價又跌無升,仲跌破招股價添……


 


AIG仲恐佈,全球最大嘅保險一哥,都面臨破產邊緣,唔多唔少都關乎次按問題,幸好,到最後都得到聯儲局出手相助,其實都係大家好,萬一AIG真的倒下來,那麼全球有更加多嘅金融、保險、及銀行機構都相繼受拖累,因為他們大都有業務嘅掀引,好似骨牌效應一樣。


 


單看香港AIA及其他分區嘅AIA就知,CUT單嘅人如雪飄至,唔理張單供咗幾耐,攞番幾多錢都好,都一於好少理,佢地直情係恐慌性CUT單。


 


幸好我無買AIA嘅保險,就算有,我都唔會CUT單,因為我相信保監會有完善嘅機制去保障保單客戶嘅利益囉!


2 則留言:

  1. 而家d人,都要攞番d錢放在自己錢袋最安全.
    [版主回覆09/20/2008 11:32:00]唉!反正都無多餘錢喇,駛埋佢,咪財散人安樂囉!

    回覆刪除
  2. 我有AIA單架, 不過我唔會cut, 我想信冇事既
    [版主回覆09/20/2008 11:33:00]啱嘅!若然真的有事,各大國必定全力營救呢!

    回覆刪除