網頁

2008年4月22日 星期二

蕉坑教育中心(下)

大家經過一輪休息,小朋友吃了他們喜愛的雪條後,便繼續參觀餘下嘅展館~~昆蟲館。




昆蟲館內有著無數的昆蟲,呢D比較靚,還有各種類嘅蜂、螞蟻、甲蟲,由於佢地嘅樣太難看,所以沒有拍下來……




下圖介紹响左手邊塊葉上面嘅卵……慢慢變成右邊嘅蝴蝶……




生在地上嘅本代同堂,通常都係响花市入面見到,仲要係一枝有好幾個,但呢棵就一枝得一隻咋。




樹頭長出菰……




最後一個展館,中草藥園,入面栽種咗好多常見嘅草藥,即係行山時响山邊熟口熟面嗰D呢!真係唔睇都唔知!




呢條就係自然教育徑,全長好似0.8km,大約一粒鐘就行完,由此路上繞一圈後返回此處作終點,可惜尤於再無時間嘅關係,唯有下次先行喇!




四點幾,係時候要走喇!不過我們仍然繞了果園一圈才走……一隻隻松果跌到地上,好彩無打中我哋啫!




睇吓啦,呢D就係未成熟嘅檸檬嘞!開頭我以為係牛油果添!




到咗終點喇……時間大約五點幾……我們慢步返回西頁碼頭食晚飯……




返到碼頭附近,發現原來除咗有好多酒家、食店外,還有好多動物診所、出名嘅車仔麵啦、糖水舖啦、好味嘅甜朱仔飽、花生糖等等……當然亦有精品店、衣飾店、水上用品店、帽子專門店等等……




就係咁就唔覺意行到七點幾,大人、細路都肚餓,咁我哋就去咗天后廟嗰邊,搵咗間平民式酒家,食咗個豐富嘅晚餐!

我哋五大兩小,叫咗一個『六和菜』:有灼蝦、一隻雞、一條蒸烏頭、兩隻乳鴿、琵琶豆腐、及西芹腰果炒菜圃肉丁……開頭仲驚D餸會細細碟,點知上菜時發覺無欺場,我哋都差D食唔晒,仲奉送靚橙一碟,唔係乾精橙,係又甜又多汁o架!埋單都係$$四百頭,抵!佢D價錢跟碼頭D謀人寺酒家真係差好遠,下次可以帶埋媽子及好安答們入嚟試吓先!



踏入夏季了,係時候要好好活動一下,等身上嘅脂肪減少D,磅數減少D,肌肉結實D,睇落後生D又靚D……




2 則留言:

  1. 小妹:
    「蕉坑自然教育徑」聽得多但從未去過,今次透過妳首天瀏覽到,看來好適合一家大小的假日活動,西貢舊墟天后廟那邊確是比較少遊人及食客,我都是舊公司去「西貢户外康樂營」攪活動時,有位舊同事是原居民帶我們由那處行落去揾食,才知那個地方有很多少食店又寧靜,,不似新墟那邊喧鬧呢!
    Diy
    [版主回覆04/24/2008 21:36:00]無錯呀!係舊區那邊比較平民化D,抵好多!

    回覆刪除
  2. 我也常到這裹蹓躂, 很 relaxing 的.

    回覆刪除