網頁

2008年4月27日 星期日

星期天

zwani.com myspace graphic comments


天陰陰嘅一天,約咗老同學飲完茶,就去配太陽鏡。


因為之前嗰副太陽鏡早已沉入『東歐嘅碧湖』底了,今年夏天,又想作多些戶外活動,烈日當空帶上太陽鏡較舒服!


加上近嚟見廣告買一隻變色鏡,心思思想配副玩吓,方便嘛,外出時一副就攪掂……點知問過D大型嘅眼鏡公司,先知道嗰隻如要做埋超簿鏡片嘅價錢大約成三千多元,都未計框呢!好貴呀!


咁……聽聞老同學介紹一間樓上眼鏡工場,價錢可以平D,當然要上去望吓啦!


地點係大角咀工廠大廈內,單位係工場連門市,環境都OKo架!有Sales招呼嘅,但唔會跟住晒,你自己週圍睇,週圍試,擇好眼鏡框就去驗眼,一般都可以即配即有……係太子地鐵站仲有專車接送添。


哈哈!果然人老咗,近視度數就沒有改變過……最重要的一環喇,就係價錢,始終賣近廣告嗰隻鏡實在太貴……所以退而求其次,選咗隻普通變色膠鏡片《我擔心塊鏡片好厚呀》,又因為只有膠鏡片先可以做到防UV咋,眼鏡框就揀咗SISILY,埋單千一有找。但因為我隻度數咁啱無貨,要遲幾日先有得攞……好心急想知效果好唔好呀



 


1 則留言:

  1. 我都想配近視又可以漸變眼鏡,要$3000,好貴呀,你係大角咀工廠大廈配眼鏡,可唔可以比個地址我呢.我去睇下有冇啱我先. ,你個鏡框係膠架或是金屬架??
    [版主回覆04/28/2008 23:43:00]留低咗資料响你留言板喇!

    回覆刪除