網頁

2008年4月17日 星期四

今年第一個颱風

現正懸掛一號戒備訊號!


今年第一個颱風,而家窗外面非常寧靜,有少許風,沒有雨,可惜天文台話嚟緊嘅日子將會下雨及氣溫下降,放假先嚟落雨,真係掃興……



拍檔明天開始放大假,五日後才返來,即係呢幾日要頂緊D,一腳踢,仲要經常催眠自己,不要太緊張,TAKE IT EASY!工作永無休止……做唔晒唔駛死……做唔切又唔趕嘅咪留番明日囉!星期六得半畫,星期日又放假,五日好快過啫。倒數開始……5、4、3、2、1



夏天快到,見到好多商店都換上夏日時裝,真有點衝動想走入買、買、買……可惜無買六合彩……又未出糧……都係齋睇無危險!


其實而家D貨都未上齊,可能下個月仲會齊D,又想星期六入東涌OUTLET睇吓有無月下貨買,真係人心不足!



這幾天,不停留意著電話,但總係一D推廣訊息及電話,希望打來嘅係契仔媽卻沒有,知道佢新店開將會好忙,留咗口訊又SEND咗MESSAGE都無回覆,我都唔敢再煩佢……唉!身邊嘅人就像蜜蜂及螞蟻總是在忙著,我總是在旁看著幫不了忙……其實我想做一隻蝴蝶……或者係隻蚱蜢……渡過短暫嘅人生啫!?



1 則留言:

  1. 係東涌outlet係買乜東東,好吸引呢
    你唔好諗得咁唔開心啦,我都經過此階段,咁就去做d自己開心事啦,一個人周圍行,就算係window shopping都滿足
    [版主回覆04/21/2008 00:31:00]東涌Outlet 呢!即係360吊車嗰度呀!一個好大嘅Mall,入面全部都係名牌子嘅散貨場,佢地D貨通常係過咗季o架嘞,所以價錢比街舖平,衫褲鞋襪樣樣有,熟悉嘅牌子有:Vivian Tam、Polo、Nike、Addias,Esprit,Timberland……仲有好多我唔識嘅牌子囉!入面仲有間超級百佳,中、泰美食,仲有Food Court啦!再唔係,仲可以去酒店食個Buffet呢!去吓啦!

    回覆刪除