網頁

2013年9月2日 星期一

新的開始

隨著 Yahoo 網誌關閉,各blogmate 都因此而各散東西,這兩天都忙於找尋新的落腳點……

研究著那個開放平台較好、較方便及穩定……

希望不要一搬再搬……吧!

12 則留言:

  1. 哩度唔錯!
    可以改咗blog設定,留言唔使用驗証,方便啲
    我改咗!

    回覆刪除
  2. google 進取又有活力, 近+年yahoo 都不思進取, 以为佢最多唔比人再开新bL0g 或update 姐, 点知佢竟然通殺…連旧文章都唔比人睇, 不负責任的机会!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我地突然變成孤兒仔…… :-(

      刪除
  3. 我都來襯下熱鬧先...... ~~

    http://longbell22.blogspot.hk/

    回覆刪除
  4. 我開左呢度啦,又跟住你....

    回覆刪除
    回覆
    1. 鴨鴨: 你都要在設定入面的=>留言服務 裡,設計任何都可回應你啊

      刪除
    2. 鴨鴨:點解我唔可以在你網頁內留言??是否你 set了什麼東東?

      刪除
  5. 我們又相見啦! 今天也定能聚首.

    回覆刪除