網頁

2008年12月9日 星期二

聖誔氣氛

過去的三天假期,本來早作安排,可惜人算不如天算……終於失了預算,唉!



而打發多出來的時間,最好就是走訪各大商場,搜購契仔及大、小靈精的聖誔禮物,而大靈精更要多備一份生日禮物添……不過還未知她的生日派對安排在那天舉行,小朋友的禮物就易揀得多,但大靈精已是一個四年級的小女孩,要選擇兩份別緻的禮品,確實有點頭痛!


聖誔快將降臨,見到城中大小商場都陸陸續續換上一身應節的打扮,店舖總是貼上減價標語,目的都要為了吸引顧客,乘著場內歡欣氣氛的感染,大破慳囊……


我唯有硬著頭皮,深入敵方陣地,身犯險境,以速戰速決之策,務求盡快抽身而回,減少$$$$$的犠牲,幸好,不費吹灰之力,契仔及小靈精的禮品已一擊即中,餘下大靈精的禮品仍在尋找中……


到底是益智圖書? 華衣美服? 精品小玩意?? 到現在我都未有決定……


至於自己的聖誔禮物?? 並無特別選購,因為我認為一月份才是減價的高峯期,況且我不擔心買不到心愛品,而係對明年的狀況不太樂觀,不敢大肆花費!作Window Shopping ,滿足了即時的慾望便算了!


雖然如此,我都不忘把途經的商場佈置拍攝下來,以下就是我所到過的商場喇!


有無人知道"胡桃夾子"的故事呀?? 通常係响聖誕時候播映的。



我最喜愛的教堂彩色玻璃窗feel,想起子夜彌撒……



維尼也來湊熱鬧呢!



藍色……給人冰冷的感覺,但我却喜愛她夠Cool!



什麼東東?? 一點也不吸引啊!



夠潮又夠 In 嘅聖誕老人呢!



跑完各大商場,就好似做咗成日GYM 咁……無命喇!



 


3 則留言:

  1. winne the pooh o個個係咪megabox?

    咁呢度呢?
    [版主回覆12/10/2008 21:38:00]Yes, in MegaBox.  銀白色的配搭位於美麗華商場!

    回覆刪除
  2. 佢地真係好,有禮物收....
    [版主回覆12/10/2008 22:29:00]聖誕節,你都會有禮物收o架!

    回覆刪除
  3. 呢d先似係聖誕節,好似時代廣場那些東西,唉,我真係唔識欣賞啦
    [版主回覆12/12/2008 00:17:00]多謝你欣賞佢地噃!

    回覆刪除