網頁

2008年12月5日 星期五

冬日早上

zwani.com myspace graphic comments




輕輕鬆鬆……不用上班的一天,本想多睡一會,但日光七時多已跑進房內,照得熱烘烘的,再也不能入睡……


推開窗戶向外望,晨早空氣清新,帶點薄霧、還是烟霞呢?!氣溫明降下降了,現在氣溫 16 度,濕度 48%,非常乾燥呢!


街上行人稀疏,見不到趕上班或上學的人兒……放眼球場上,人們在打太極早操,有的跑步……各式其式。


吸入帶點凍的空氣,思想却回到日本冬日的早上,暖暖陽光照耀在雪地上、剛浸完溫泉的熱呼呼感覺!


zwani.com myspace graphic comments


經過上星期五的恐佈後,塵埃落定後……寫字樓已回復正常,昨天人事部通知了今個聖誕慶祝的安排,公司將各部門分成三組,我哋部門會跟CS Dept及新上任嘅大亞姐一起Gathering……可惜與我無關,因為清大假關係,24號已攞咗假,連放五日……


朋友們……記住有咩野大、小節目都預約埋我呀!


zwani.com myspace graphic comments


3 則留言:

  1. 妳就好啦, 明天我要當值!!  

    回覆刪除
  2. 我都開始清埋d假,尋日放左,仲有假,下周再放,每周都返唔足5天工作日,而聖誕節呢周,我由23號就開始放啦,29號就返工.咁就放晒lu.
    [版主回覆12/06/2008 14:09:00]咁你呢個月即係返幾多日工,仲少過我囉??

    回覆刪除
  3. 我可能會在明年6月底去加拿大睇冰川,想問你有沒有相關的資料給我參考,因為今次是自由行,我有點兒擔心自己的體力是否會拖累行情。

    回覆刪除