網頁

2008年5月6日 星期二

預祝母親節

剛過去的星期六,適逢媽子無節目留於家中,我又無節目噃!心血來潮,相約媽子到九龍灣"大榮華"晚飯,預祝母親節……


早前聽聞話"大榮華"非常爆滿,若非一早到場攞位,則好難有位,當日我倆差不多17:30到達,己見門外有小數人等候,開頭還有點擔心……好彩……我哋唔駛等就可以入座喇!


坐低後,看完餐牌便開始點菜,由於只得兩個人,所以我哋只係叫咗三個餸,餸菜豐儉由人,貴到$$成千$$蚊嘅魚翅又有,平到$$50$$蚊嘅小菜亦有,佈滿成張A4紙俾你揀添,例如……蒸魚腸、山渣甜酸排骨、麵醬蒸烏頭、燒米鴨……


最後決定點:


$$90$$ 鮑汁魚唇炆鵝掌……隻鵝掌好大隻、魚唇又多、花菇又大又有咬口……



再嚟就係"大榮華"出名嘅~~$$50$$五味雞,唔係例牌,係全隻雞上……最後都食唔晒,要打包走……D雞肉好滑,亦好入味,但係就食唔出有邊五種味??!!


跟住就有~~$$90$$西蘭花老虎斑炒球,斑球好大件,好新鮮,一D都唔腥,塊魚皮仲好彈牙呢!!



六點鐘已全場坐滿,門外亦越來越多人等位喇……


佢地仲有個好出名嘅~~豬油撈飯,見到隔離檯order先記得,但當時已經食緊白飯喇,所以試唔到,希望下次可以試到啦!


最後,送埋紅豆沙糖水呢……甜度適中,仲有好香嘅陳皮味,埋單連茶芥加一成惠而不費$$290$$,媽子食得好開心呀。


出到口門,並非跨張,真係成個大堂都坐滿或企滿人,所以若果要嚟食飯,最好就五點幾鐘WALK-IN食第一輪,否則,就算早一個月前訂咗位,嚟到都要等,因為訂檯時間只得六點半及八點俾你揀,要等入面嘅人走咗你先有位。


 


 


 


2 則留言:

  1. 我和媽媽都去過呢間舖,又係好多人排隊,最後到左megabox內食上海野.
    [版主回覆05/07/2008 18:46:00]係呀!所以要响佢第一輪入座前到達就一定有位囉!平日18:00前,假日就要17:30前喇!如習慣早吃飯,可以一試!

    回覆刪除
  2. 我地之前就去元朗果間食多~仲見過滔滔~真係好肥
    不過往後質素下降~已經無去食lu~以往會叫"馬拉糕"做甜品呢
    不過佢地d價錢~算好ok....唔計特別貴果d
    [版主回覆05/09/2008 23:18:00]其實元朗正舖我無試過,九龍灣呢間就有同事幫襯過,見佢地都話幾好,咁啱夾到時間咪試吓囉!價錢倘算經濟,紅豆沙(免費送)都唔錯吖!

    回覆刪除