網頁

2008年5月27日 星期二

迷城(五)

喺一間六星級『迷城皇宮』酒店,好好咁瞓咗一晚之後,第二朝晨早六點鐘早餐都未食,全團人就坐上架大型吉普車入『動物保護區』了,好似貨車咁大架,左右兩邊一行行坐位可坐上兩、三人,兩邊係無玻璃窗嘅,無遮無擋,一伸手就可以攀拿到沿路上嘅樹葉喇!

由於匆忙得滯唔記得帶外套,上車時,太陽先開始出嚟,行車途中吹撞頭風,都吹得好凍o架……

太陽出來了……




司機是保護區內嘅動物守衞員,身邊有對講機,除了我哋嗰車人外,其實每朝都會安排呢D探奇活動,當發現有動物出沒時,大家就透過對講機聯絡,司機會儘量車著我們趕去一睹其貌,今朝嘅收穫都唔錯,總算見到犀牛、羚羊、野豬、班馬、長頸鹿、仲俾隻大笨象阻住去路添!

羚羊群……




犀牛呀……



擋住我哋去路嘅大象……佢响到食緊佢嘅早餐,領隊話,若果佢唔肯走開,我哋就只有等……

在中途休息站停留一會後,大約八點半就返酒店食早餐喇!簡直係非常、非常之肚餓……

返入酒店前喺門口影嘅,後面喺一隻豹捕獵緊羚羊嘅情形,好真呀!




左邊係迷城皇宮酒店大堂,右邊係我哋食早餐嘅水晶宮餐廳入口。




水晶宮餐廳……




水晶宮餐廳內嘅壁畫……有多種不同嘅動物……




好喇!食飽飽就要活動吓,首先四圍去影相,沿路到訪晒其他酒店區,包括:THE CASCADES HOTEL 、THE SUN CITY HOTEL及THE CABANAS。

又去咗"時間大橋"等佢"地震"啦!跟住去咗騎馬,《R90蘭特》騎一粒鐘,人一世物一世,梗要試吓啦!行平地草原及小溪,第一次咋有D驚,但好玩……

泳池邊……




另一座餐廳嘅外貌……

另一個泳池……




人造沙灘,有人造浪,可以衝浪o架!
之後,我哋就係响下面左邊泳池旁嘅涼亭內食午飯喇,價錢唔貴,一個SET LUNCH 再另ORDER甜品,可惜當地人手腳太慢喇,送上嚟嘅雪糕都喺融化階段……



跟住下午嘅節目,梗要游吓水啦、做Massage啦、之後返房梳洗一下,六點半就過太陽城酒店嗰邊食自助晚餐,睇埋八點半大型歌舞+魔術表演嘅Show後,精彩嘅一日就完結喇,之後當然係返房收拾行裝……為八日南非之行畫上句號。

今次係一個好好嘅經驗,起碼,暫時無想過會再去,因為我仲有好多、好多地方仲未去,好似:埃及、希臘、印度咁,但首要條件係:要有健康嘅身體、有份安定嘅工作、儲到足夠嘅旅費,就可以滿足我去旅行嘅慾望喇!






5 則留言:

  1. 話咁快就完啦~南非我真係好想去
    依家比較有興趣睇大自然既奇觀~動物我都鐘意睇
    d酒店間間都咁靚~行程唔算好緊迫~好ok喎...
    [版主回覆05/28/2008 22:46:00]都咁多年,可能多咗新景點呢!當年行程舒服,中間得一程內陸機,無太大問題,食得好,住得好,但睇唔睇得到動物,就要看運氣喇!你都可以考慮吓!快D同亞喂PLAN吓啦!去買黃金、鮑魚同鑽石啦……

    回覆刪除
  2. 八日旅程,一轉眼又完結,下一站去埃及啦,超正(我認為)!!!我係2006年去玩過.
    [版主回覆05/28/2008 22:50:00]寫出嚟分享吓吖!我都想咗好耐,唔知全程飛內陸機好吖,定跟坐火車、坐長程車嘅行程好!仲知道9月、10月係最好時機,但未有腳友,今年可能去日本睇咗紅葉先喇!

    回覆刪除
  3. 我選左坐火車,有新鮮感,我寫完去俄羅斯先,再寫去埃及啦.
    [版主回覆05/29/2008 00:38:00]好呀!返正未有得去住,望吓都好吖!

    回覆刪除
  4. 多謝分享
    [版主回覆05/29/2008 23:08:00]嘻嘻!係我八掛啫!

    回覆刪除
  5. Hello 妳遊樂這富麗堂皇的迷城.是人生美好的回憶啊!真令人羨慕呢!
    [版主回覆06/02/2008 23:17:00]有機會,你都去一次耶!

    回覆刪除