網頁

2008年2月14日 星期四

深情對話

zwani.com myspace graphic comments

祝情人節快樂!願大家能與所愛的人共同渡過!

 


愛情對於我來說,到底似咩呢!?


曾經覺得愛情應像煙花般璀璨,只求一刹那動人震撼……


而家呢,覺得愛情應該係細水長流,要好細緻嘅,執子之手與子皆老……


可能上天給我的機會只此一次,愛過、痛過後已不復往還……已加上句號或休止符。


十年人事翻幾翻,每當別人問起有關我的感情生活點樣…點樣,又或者對將來的感情生活會有什麼打算?!我都只是回答,咪好似白開水一般,睇得通透、看得清楚,乜都無囉!其實呢D係我嘅事,與其他人無關,多謝大家關心!我既不介意每年來向你討利是,反正你派得開心,逗嘅一樣開心。要不,立即拉個新郎哥來……學古人般盲婚啞嫁,來過白頭到老好嗎?


 


1 則留言:

  1. 唔使咁灰心啦,天公係好公平架,佢知道你想要個乜野既人,所以佢幫你搵緊.

    回覆刪除