網頁

2008年2月3日 星期日

年廿七


天文台持續二百幾小時發出寒冷天氣警告,真的從未凍得咁耐,每日早上不到最後一分鐘都不願起來,企响巴士站,任由寒風兜口兜臉吹埋嚟,吹到無晒知覺。


晚上返到家中,嗱嗱林食完飯,睇埋電視、沖埋涼,趁隻腳仲未凍就快快趣往床上鑽睇書,因為家中無暖風機,所以凍到乜野都唔想做,無落雨都還好,落起雨嚟更加想早D大被冚過頭,瞓覺豬去!


超市人山人海,如果非必要,就的不要入去,人多買野之餘,連俾錢都排得長長龍。


百貨公司就好D,人係多,不過俾錢就唔駛排得太耐。


今日齊動手做家居清潔至兩點幾,媽子呢就負責執好個廳,做到七七八八啦!又見陽光燦爛,我就落去地鐵站商場食個TEA,逛左一陣,買埋D放全盒的糖果,就返屋企繼續洗厠所大行動。媽子抺埋神檯就落樓下電髮,好快呀,兩個鐘就攪掂!我上個月做負離子直髮就坐足四粒鐘!


        過年的感覺應是這樣的: 


●一家人响屋企一齊食團年飯,雖然而家話經濟較好,又唔想屋企人辛苦,所以大部份人都選擇出街食,但我好羨慕嗰D要返屋企食團年飯嘅人!不要昂貴的材料,實實在在的雞、燒肉、魚、菜再加上愛心靚湯,已是一餐窩心的團年飯。


●由屋企人親手整的賀年食品,响我細細時候,每到新年,婆婆一定會親手整蘿蔔糕、炸角仔、而我哋就會用佢利落嚟嘅麵粉團整D蛋散呀或一D奇形怪狀嘅餅,等婆婆完炸角仔後就會俾我哋放蛋散們落油鑊炸,接著就會炸印尼大蝦片,炸出嚟有我哋塊臉咁大o架,仲會俾我哋即刻食添!想起當時情境真開心!可惜而家環境改變了,婆婆嘅手藝亦失傳了,我只學懂整蘿蔔糕,而從街外買返嚟嘅角仔,始終比一想婆婆整的好味,不獨是味道,還欠了一種親情、愛心的味道……

1 則留言:

  1. 你家出外吃團年飯??要唔要限住時間呀??有d酒樓分三個時段吃,食得時間好急趕呢.
    我媽媽每年都會整蘿蔔糕,角仔等等食品,好味呀,
    [版主回覆02/07/2008 00:35:00]剛過去的星期六己跟家人吃過了,我哋訂18:30,食店都安排得很好,不用分三個時段。
    街外的可以買得來,但無咗一份由親人整食物時的溫情及心機!

    回覆刪除