網頁

2008年2月21日 星期四

偷得浮生,一晚得閒

18號與舊同學聚舊,約埋收工行吓街,然後响酒店LOBBY食野兼聽歌,環境真係舒服到唔願走。


老同學話自從佢生咗個仔仔之後,好耐都未試過咁FREE喇!基本上係放假嘅日子都要帶住個仔週圍去,或者留响屋企做家務!仔仔而家讀緊幼稚園都仲好D,遲D上小學都唔知點算!


佢就羨慕我一個人自由自在,我就羨慕佢有仔有老公,大家都係你睇我好,我睇你好咁囉!


1 則留言:

  1. 唔...我見身邊d朋友有bb都好忙~無晒自己時間
    我咁懶~我見到都怕怕囉~有時就係咁~你睇我好我睇你好
    依句真係好岩囉....

    回覆刪除