網頁

2007年12月16日 星期日

唔係掛要去卡拉ok??!!

今早返到公司就見到隻"貓",終於公佈我哋部門點樣慶祝聖誕,就係陪同大班們一起去唱卡拉OK兼食BUFFET,仲要多謝佢地包底添!但我好耐無唱過K,OUT晒囉噃!就算係去都同自己朋友去啦!而家仲要三十幾人一齊去唱K?到時你眼望我眼…真…無…謂…!



又一隻"貓",我哋部門嘅亞頭,終於落實由其他部門空降落嚟,唔係亞姐,而係"亞哥",下星期到位,新人事新作風,唔知我哋會有咩轉變呢!希望一切依舊啦!



今朝都不知幾忙,話咁快又收工,好耐無去做按摩了,今天約咗做個半鐘,點知之前做開嗰個好好手勢嘅技師,竟然離職了。又要再試過其他技師,我通常做慣咗就唔會轉第二個,但今日試呢個又好似唔係好啱。預約下次時要再試另一個。


無做成三個月咁耐,D肩、頸位、小腿呀不知幾緊,個半鐘好快就過去,沉醉在香薰油中,腦裡空白一片,什麼事也不想,最令我放鬆的除了浸溫泉外就是按摩了。


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言