網頁

2007年12月4日 星期二

去迪士尼慶祝生日

由迪士尼開幕講到而家,都未能正式與大、小靈精到此一遊,一來係之前佢哋年紀較細,得我一個好難兼顧到她們,另外,始終覺得此園太細了,比日本的仲要細,點玩呀!

但今年不同了,大靈精十歲日生了,第一個十年噃。做姑媽的當然要有些表示啦!一般禮物、衫衫褲褲、佢都收唔少啦!從佢口中得知她非常渴望去迪士尼,反而海洋公園差不多一年去一次去得太密,唔願去。

計過數,左慳右慳都可以嘅,咁今日就宣報於大靈精生日當天,會帶她及細佬一齊去迪士尼欣賞奇妙聖誔及慶祝生日,點知大靈精好唔開心咁話我知〝唔去得〞,因為佢哋當日要做身體檢查,問清楚『好安答』,得知到,原來全港小學生都要做嘅,分批去到唔同地區嘅健康院做檢查,改時間會好麻煩。

咁即係要再揀第日啦!不過,唔好話我"寒",21/12打後至1/1都係特別或指定日子,收費會再貴些,所以要再看看她們幾時開始放聖誕假呢!

2 則留言:

  1. 迪士尼開幕時果年去過一次~之後都無去過lu
    都不太多野玩~你依個姑媽真係好呢~希望你地順利去得成事啦
    [版主回覆12/06/2007 23:22:00]已落實20號去迪士尼,連(女麻)(女麻)都一齊去添。
    講真除咗日本嗰個去咗三次之外,香港呢個我都未去過,係咪有D "歐" 呢!?

    回覆刪除
  2. 得閒上來我的 blog 看看, 有好多迪士尼貼紙的 http://hk.myblog.yahoo.com/cccjapan

    回覆刪除