網頁

2007年12月20日 星期四

又到聖誕,就快放假!

聖誕將至,大部人都會攪攪Party、聚會等……或者出外旅遊,不過今年的旅費確實在超高,簡直超乎想像。旣然如此,可不望梅止渴,昨晚又再翻起相簿,回憶起一個帶給我三個特別感受的地方,她就是『泰國』喇!


最震撼的:剛在04年9月中踏足過布吉那邊的『鳥蛋島』,並玩咗大半日,估不到就係普天同慶的日子發生了海嘯……,我在想當時在島上的人會驚成點呢!換轉係我又點呢!幸好當日在島上的香港旅行團友都可安全回來,當年覺得人生太無常,大自然的威力又真不可看小,告誡自已一切事情應以平常心看待,不要太執著,但隨著年月過去,心鏡又蒙塵了。


最溫馨的:第一次與大、小靈精到泰國玩,當時他們只有五歲及三歲。很多事情她們都是第一次接觸,又好奇、又驚喜。大靈精更第一次試玩降落傘呢!雖然好開心,但其實返嚟之後,總覺得自己無乜點玩,仲好似辛苦過平時放假响香港。


最特別的:曼谷己去了多次,再無驁喜,所以便報了團去清邁、清萊,踏足過泰緬邊境、金三國地區、並於寮國境內寄出了名信片回港作紀念。另外呢就係今次個團總共只得兩個Party,共七個人。全程由一個領隊及一個當地導遊貼身嚟照顧我哋,感覺好似包咗團咁。


其實泰國都幾好吖,洗費唔係太高,食物又多樣化,又可以試泰菜、日本菜、法國菜等……但最啱就係Shopping嘛!我都試過好"豪"咁响Emporium買衫、買鞋及Paragon嘅超市買手信0架!


2 則留言: