網頁

2016年3月4日 星期五

俄羅斯 2013.DAY 6.彼得與保羅城堡

22 May, 今天要返回莫斯科了……亦即表示快要回香港,每次旅行的尾聲都有點不捨得,難捨這麼輕鬆、隨意的日子!

大家 08:45 便攞齊行李到大堂集合,09:00 先出發往位於海邊的勝利柱,分別在左右兩旁聳立著頗高及帶有雕像的石柱。












隨後大約 10:00 便來到彼得與保羅城堡 (Peter & Paul Fortress)城堡建於 1703 年,由彼得大帝設計,建堡是為了保衛波羅的海出海口,以免受到瑞典軍隊的攻擊。


本來要塞周遭環繞著磚砌的城牆、高約 12 公尺,於 18 世紀後半被改為花崗岩結構。

此堡內包括有:彼得與保羅大教堂、造幣廠、工兵館、監獄……等。其中以彼得與保羅大教堂最為耀眼,此外還有一座建於西元 1724 年的造幣廠,至今仍屬俄羅斯最具規模的幣廠。




 彼得與保羅大教堂,原來東正教的教堂內是不設座位的,這樣就可以容立更多的信眾……























 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 待續  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



5 則留言:

  1. 哩個行程是否自費,
    我五月尾去俄羅斯,應該喺同妳上次旅程季節一樣,喺初夏!
    而今次我報咗9天團,行程同妳的可能有出入,酒店內有否Free WiFi 上網?

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗登機證之外,行程仲有乜嘢要注意下,
      消費方面,大約乜嘢水平,
      除了俄羅斯套娃外,有無必買手信介紹下!
      麻煩妳呀

      刪除
    2. sorry現在才覆你,近日很忙,因為google chrome 不再支援win xp……必須升級至win 10,但 xp其實好好用……仲諗緊,煩!
      我入住的酒店是有免費wifi的,訊號都很強。行李好似要自己搬上房。要開窗!
      我5月氣溫是早晚涼至凍,中午有陽光時會很熱,GEOX褸全程啱用。好多室內地方都無冷氣,有点焗。
      消費其實不貴,盧布可以在酒店嘅換錢機每次換US$10 or US$20洗住先!簽VISA都OK!當年US$10換300盧布。洗費可接受,一杯咖啡加蛋糕唔駛HK$80,不過去洗手間要俾錢約20盧布。買一支一LITE嘅水約20-30盧布。
      見到超市就响超市買大頭BB朱古力,有一排排、有一粒粒,好多味道,手信必選。
      我地團友無打包行李,每程亦無不愉快事件。
      如果去莎哥斯基古城,都可以買到好多好多套娃,及FUR嘅帽。手信仲有俄羅斯蛋殼裝飾,及必買嘅伏特加,唔飲酒可以當買個樽留念。
      導遊講國語,到時亦會提你們要跟大隊,遠離陌生人,勿理會流動小販。
      睇芭蕾舞表演,導遊是不會入場,到時座位可能會被別人霸佔了,叫領位員都無辦法,她只會叫你在其他空位……希望資料幫到你!

      刪除
    3. 多謝妳呀!咁天氣都幾凍!
      唔會去莎哥斯基古城
      好有用嘅資料,有wifi就好喇,行李自己搬都無問題,大頭BB喺乜??喺咪套娃咁?
      導遊只識國語...若唔明,領隊有無解釋下!
      妳提意的手信我一定要買!
      我會小心
      咁芭蕾舞座位有無分級數?
      我公司亦喺用Win XP,FireFox,咁可以開到g+,
      但用可惜用唔到adobe flashplay

      刪除
    4. 我會趁復活節假把俄羅斯嘅blog寫完……我趕快把大頭bb朱古力手信貼出來!
      香港領隊會從旁翻譯……重要嘅資料,但一般歷史就唔會再多講……
      你是否坐俄羅斯航空?飛機處都唔錯,仲有廣東話空中服務員。
      9天唔去古城??咁去多左邊處呢?
      我就是後悔沒有買套娃形狀的伏特加酒:-(
      當地有,但我地團隊嘅等級都唔差架……都叫做大堂中後排!
      稍後會用住firefox上網,直至連佢都唔support win xp時先換機!

      刪除