網頁

2014年4月25日 星期五

京阪奈賞櫻行~~序言

聽得別人說追櫻、賞櫻、櫻吹雪很久了……5-12 Apr 2014 終能如願親身投進於花海中一覽其景緻……

今次除了重遊舊景點外,還分別遊走了京、阪、奈的賞花勝地。

行程跟開花時間可算是配合得宜,再加上新相機性能不俗,差不多每天都在花叢中打轉,真的是盡興而回。

花開、花落實在是太美妙了……因此回來後決定以最快速度跟大家分享實況,希望你們唔會睇到悶。

天行程只是第一、二日有雨外,其餘日子都陽光普照。略嫌早晚寒風吹送及室內仍開放暖氣……熱得很!

我便是跟著以下網頁做資料搜集。

JR列車時間檢索

京都交通檢索

大阪交通檢索

日本交通檢索

大阪氣象廳

日本地圖檢索

小氣少年部落格

大阪周遊卡

ICOCA & HARUKA

桵花前線2014

京都桵花情報2014

さくら開花予想2014


さくら情報


~~~~~~~~~~~~~~ 待 續 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~



20 則留言:

  1. 身邊有一半朋友去咗大阪京都,超多香港人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 响心齋橋、衹園附近碰口碰面都係香港人、台灣人!

      刪除
    2. 其實見到自己人無問題,喜相逢!

      刪除
    3. 其實見到什麼人也無所謂……

      刪除
  2. 我 CNY 去時都有好多香港人、(國語人)!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我版面都是SHOW 不到人家的留言。@@

      刪除
    2. 我覺得可能係系統問題……

      刪除
    3. 我真係只見到你得一個响17/4的留言?但你之前一直都有架?!

      刪除
    4. 之前一直都有, 但最近一,兩月什麼都沒有. 沒有更改任何設定.
      我COPY 語法RESET, 只SHOW 17/04 一個留言.
      其他無SHOW出來, 我自己TESTING 留言都無, 只有E-MAIL 通知.

      刪除
    5. 開心, 我在其他網友的BLOG 找到了新的程式碼嵌入, SHOW 番全部最近的留言了.
      THANK YOU!! THANK YOU!!

      刪除
    6. 但係點解會無端端變更左??

      刪除
  3. 好期待呀! 快和我們分享相片啦!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 靚……好靚,可以拍不出效果來!

      刪除
  5. d 料好有用, copy 低它先

    回覆刪除
  6. 櫻花真係幾正... 旺季當然見到唔少香港人...

    回覆刪除