網頁

2011年3月9日 星期三

不一樣的旅程~~尼泊爾.後記

八天旅程就這樣完結了,在編寫網誌的時候……行程一幕幕的再現眼前,猶如昨日!

優優悠悠的過了七天,縱使不願,也要無奈的拿著行李返港……

今次與好友出遠門……雙方的信任度和密契都增加了不少……在某些事情上更互補不足!期待著下次再一起出發……



以山中小國稱謂盡無不妥,圍繞著是連續不斷的喜馬拉雅山脈,無數攀山人仕都想征之……無論在餘暉下、又或是金光乍現時……起伏山巒、皓白雪峰、彩霞雲海、凌雲馭風,有超逸之感!












婉惜在往撲卡拉途上遇上塞車……誤了時候,未能於Fish Tail酒店內享用下午茶……逗留不到24小時便要離去

見到導遊是個年青小伙子,還擔心變成豬仔團,幸好行程最後順利完成,Ramesh做事也算有條理……

其中有兩間五星級的酒店……估計有超過20年歷史,但景觀一流,不難想像當年煇煌時代的氣派。











個多宗教的國家……人民有禮,Namatse處處可聽到,小孩更覺可愛……常送上帶有羞澀及天真的笑容……使冰雪也能融掉!










走訪過在加德滿都內的三大古城,在劃一的色彩及配置下,使人有點難分難解……皇宮、廣場、再加上林林林總總的廟宇,配上紅磚、黑木窗框,就成了一個特定的模式。

其實三個古城都有獨特之處:巴騰以銅雕稱首、巴塔格布以製陶瓷著名、加德滿都則以石雕及木雕為主。


















尼泊爾的食物簡單,不嗜辣,以多蔬菜少肉為主,椰菜花、蕃茄、薯仔、波菜、青豆、紅蘿蔔是常見的,雞、羊也輕易見到屠宰及販賣。在旅程中,也品嚐了當地有名的momocha及酸奶,味道不差!

大部份國民仍處於農耕生活……以種植大麥、粟米、水果、蔬菜為主,自家亦飼養了牛、羊、雞、鴨作生財之用……

聽去了尼泊爾多次的前輩說,十月份的天氣是最怡人的,因雨季剛過,所有東西都被洗刷得乾乾淨淨,蔚藍天空沒半點塵泥煙幕……但再往後一、兩個月,天氣持續乾燥,沙塵飛揚到半天,到時要好好欣賞雪山冰峰就非易事!



由於埃及國的總統被推翻,看來好幾年內都不會前往,所以下次的旅遊地點仍在構思中……

為著要趕快完成尼泊爾遊記,因此擱置了好幾輯網誌、相片,稍後將會時光倒流地陸續上blog……

8 則留言:

  1. 小妹:
    話咁快又睇完!我親友上次自由行去,超級節儉,+天只用了三千元,辛苦程度可以想象,啲專業人仕思路好難理解!我情願好似妳,俾多少少錢咁悠哉悠哉好過,咁辛苦咪搞我!!
    Diy
    [版主回覆03/10/2011 20:50:00]我都拖咗好耐喇……好似咗住Tony出blog唔係幾好嘅!
    十天只用了三千元,簡真係非常慳……我就寧願平時節儉些,去旅行就豪爽些,雖然未至於要去到超級豪華團,但總要食得安心、住得舒服、玩得開心嘛!

    回覆刪除
  2. 黑白照片, 懷懷緬過去喎, 有特別的經歷?
    [版主回覆03/10/2011 20:57:00]黑白照片確實有一番味道……今次嘅行程安排又從未試過,好似好豪咁!頗特別的!我將永遠懷念這次旅程!

    回覆刪除
  3. finally...u finish a great project ! 對我呢...太多古廟, 可能會到後來覺得 boring 重覆. 但好似已比印度多野看
    [版主回覆03/10/2011 21:05:00]U know it'd a big big earthquake in office, much trouble & melancholy now.

    回覆刪除
  4. 有時都無法la, 小妹. 見步行步, 我都是一樣. may be 下次去D平D的地方 law.....成機 save up $$ xDDD
    [版主回覆03/11/2011 23:18:00]家陣唯有望千祈唔好出錯……老細鬆手些,否則,肯定可以……哈哈~~嗚!

    回覆刪除
  5. 小妹,我都係等人專心睇完你個BLOG然後至睇我,唔駛兩邊走..HEHE. 不過我都想清一下擺左好耐既其他地方旅行相.尼泊爾都幾得意既地方,自然同古蹟都好多,又點似印度,但無咁亂.
    [版主回覆03/13/2011 00:14:00]真係唔該晒你喇!尼泊爾同印度係兩個唔同嘅地方……尼泊爾嘅人比印度嘅人純樸得多,起碼唔會諗住點呃你!

    回覆刪除
  6. 最近一星期都好忙,我都係今日至睇番下人地既BLOG. 日本地震,五月又多個地方唔駛去,,,唉
    [版主回覆03/13/2011 00:20:00]唉!地球叔叔真係病得好嚴重……仲話有輻射洩漏添,點止無得去北海道、仙台、本州呀,連未來嘅日本美食:青森蘋果、牛奶、和牛、福島蠔、新潟米都未必有得食……一來農作物全毀,二來可能受到輻射污染……
    你可以考慮吓去南澳、或東、西歐囉!

    回覆刪除
  7. 黑白照片很有點新聞圖片味道

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢個係姞尾篇,所以想用些特別的模式表逹

      刪除