網頁

2009年2月9日 星期一

單車縱橫

之前一天,說過要去大埔海濱公園,今天吃過午飯後,便啟程前往大埔……


先於大埔墟租好了單車,半日車租至晚上七時前還車,只需70元……

向店員問清楚去向,便經廣福村路段踩至吐露港公園終點嘅分义路,跟著路牌的指示,正式向海濱公園出發了……因踩著單車,所以沒有進入綵燈會場地!




從公園起點望向公園篤篤……




公園沿路景物……




於海濱公園的中途休息站……




以我的技術,邊聽著MP3、邊踩、邊停下來拍照、加上又要休息吓,所以去到公園尾再折返大約用了一小時多,不過我見還有時間,便繼續以相反方向踩往吐露港公園……

沿途遇到有:不守規則的單車者及行人(於單車徑上步行)、一家大小的單車隊、兩人四足的單車、家庭式的單車、三輪及四輪的單車(小朋友專用的)、風馳電掣的(趕時間??)……休憩地方、避雨亭、洗手間、小販、吸煙區??

不發力便墮後,會被後來單車越過了頭……但我也不停在越過別的單車,全程都可以望到海邊景色,天氣雖不及昨天明朗,但勝在太陽不猛,加上海風輕拂,蠻寫意……海邊也不乏垂釣人仕,亦有海鳥在岸邊覓食,可惜我的手加上傻瓜機,總不及牠們快呢!



吐露港公園中段的碼頭……



穿過吐露港公園長廊,便來到連接著科學園嘅起點,其實甚有興緻繼續前往至科學園盡頭……但擔心回程時氣力不繼,唯有折返。

進入科學園之起點……




全程有他伴著,發揮得淋漓盡致、輕鬆自在,是絕對的享受!




下次考慮以吐露港公園為起點……踩至科學園的終點才折返,最後再往海濱公園兜一轉。

交還單車時,順道打聽若往大尾篤,需時多久,店員說:大約一小時便到達。再多問沿路指示清楚嗎?? 店員保留地說:指示牌不太清楚,但跟大隊前往便行。




步行往車站時,順便買了些小吃裹腹,之後便乘巴士回家了!

4 則留言:

  1. 呢段路, 我都好怕D 人不守 RULES!  同時好多人係處飛車, 真的給他們嚇驚....
    [版主回覆02/09/2009 22:35:00]ok噃!我都安全歸來啦!假期係比較多人d……

    回覆刪除

  2. 好靚呀,點整架??
    有冇搽防晒呀??陽光好勁.
    [版主回覆02/09/2009 22:42:00]多謝呀!我係用 Picasa 3整o架!之前介紹過俾你格?

    回覆刪除
  3. 係呀, 鴨鴨姐姐話得沒錯, 我都想學.....唔該!! 

    回覆刪除
  4. 你一個人去踏單車? 你影既相進步左好多... 科學園好似有bbq buffet $90
    [版主回覆02/10/2009 23:39:00]你有無試過?? 等我下次留意吓先!

    回覆刪除