網頁

2009年1月19日 星期一

晴天霹靂

『喂!有D野同你講!』


『啊!有咩野講呀!』


『我明天下午要請假……』


『好呀!無問題呀!』


『我要去醫院……』


『吓!你無事吖嘛!』


『我無事……不過我有咗!明天要去搵醫院登記!』


『有咗……恭喜晒噃……預產期幾時呀?』


『……今年九月。』


『……咦!咁即係今年你唔會俾人叮走啦!』


『……係呀!有免死金牌喇!』


『咁……睇怕我都唔會係被叮啦!咪到時邊有人做野呀!』


『無錯……無錯!我哋今年都應該好安全!哈!哈!』

以上就係我今日同拍檔嘅對話喇!

zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments


Myspace Glitter Graphics Maker


恭喜我嘅拍檔榮陞為媽媽,
仲有四百萬揸手添!
(養一個小朋友要四百萬吖嘛!)

預祝佢生番個精靈嘅牛仔BB!

zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments

 

 

咁响嚟咁嘅日子,
我將要喺九月前清大假,
接著就要孤軍作戰三個月??


 


zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments



4 則留言:

  1. 恭喜小妹!!
    [版主回覆01/19/2009 23:09:00]恭喜我……有咗!啋!唔係我呀!

    回覆刪除
  2. 哈...唔係....係, 係妳今年都好安全, 唔會比人叮咁囉!! 

    回覆刪除
  3. 經濟不景,有份工作可能比甚麼都來得好,妳的同事有了是一個好消息,但對妳來說都是一個好消息,新一年有好消息,是一個新希望呀,好開始,加油!
    [版主回覆01/20/2009 22:10:00]希望對大家都是一件好事啦!
    祝全部人都可以平平穩穩地渡過一個危機四伏的牛年啦。

    回覆刪除
  4. 搞到人人自危添
    [版主回覆01/20/2009 22:13:00]無事啦!呢件係喜事嚟o架!

    回覆刪除